کد خبر : 1866905 | 06 بهمن 1401 ساعت 18:52 | 69.5K بازدید | 28 دیدگاه

واکنش تند آگوئرو: زلاتان نگران کشور خودش باشد

بعد از انتقادهای زلاتان ابراهیموویچ از بازیکنان آرژانتینی و شادی آنها بعد از فتح جام جهانی، سرخیو آگوئرو به ستاره سوئدی میلان پاسخ تندی داد.

واکنش تند آگوئرو: زلاتان نگران کشور خودش باشد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین در فینال جام جهانی 2022 قطر بعد از یک ماراتون 120 دقیقه‌ای مقابل فرانسه که با تساوی 3-3 به پایان رسید در ضربات پنالتی به پیروزی رسید تا برای سومین بار فاتح جام جهانی شود.

به این ترتیب لئو مسی موفق شد به باارزش‌ترین افتخار فوتبالی رسیده و تنها افتخاری که جای خالی‌اش در مجموعه افتخارات او خالی بود را هم به دست بیاورد. زلاتان که سابقه همبازی بودن با مسی را در بارسا داشته در یک مصاحبه ضمن تعریف از او از دیگر بازیکنان آرژانتین انتقاد کرد و جنجالی شد.

1795319

زلاتان صحبت‌های خود را با ستایش کیلیان امباپه فرانسوی آغاز کرد و سپس به انتقاد از آرژانتینی‌ها پرداخت. او گفت:" برای کیلیان ناراحتم چون اینکه کسی چهار گل در فینال جام جهانی بزند ولی جام را به دست نیاورد واقعا تلخ است. ولی او یک جام جهانی دیگر قهرمان خواهد شد و همین حالا یک جام دارد. بنابراین نگران او نیستم.

من نگران دیگر بازیکنان آرژانتین به جز مسی هستم چون آنها دیگر هیچ جامی نمی‌گیرند. مسی هر چه فکرش را بکنید برده و نامش ماندگار خواهد بود ولی بقیه رفتار بدی داشتند که قابل قبول نیست. من به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای که در بالاترین سطح بوده این را می‌گویم. رفتار آنها نشان داد که این اتفاق دیگر برایشان تکرار نخواهد شد".

1795318

به نظر می‌رسد انتقادهای زلاتان به امیلیانو مارتینز و واکنش او بعد از به دست آوردن دستکش طلا روی سکوی استادیوم لوسیل برمی‌گشت.

امروز اما سرخیو آگوئرو که در جریان شادی آلبی‌سلسته در قطر حضور مستقیم داشت واکنش تندی به زلاتان نشان داد. او گفت:" اینکه کسی بگوید ما دیگر هیچ جامی نخواهیم برد بی‌ادبی است. حرف من این است: قبل از اینکه نگران آرژانتین باشی نگران کشور خودت باش. نگران بازیکنان کشورت که چند جام جهانی است اصلا در رقابتها نیستند".

دیدگاه‌ها