کد خبر : 1868015 | 12 بهمن 1401 ساعت 15:35 | 30.5K بازدید | 16 دیدگاه

تنها راه برای خریدهای جدید

تابستان یک بازیکن بزرگ از بارسا می رود

جوردی مارتی، خبرنگار کادنا سر کاتالونیا، ضمن ارزیابی عملکرد بارسا در بازار زمستانی ادعا کرد که در تابستان بارسا باید یک بازیکن بزرگ خود را بفروشد تا بتواند بازیکنانی جدید بخرد.

تابستان یک بازیکن بزرگ از بارسا می رود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا علی‌رغم جدایی ممفیس دیپای و هکتور بیرین و نیز بازنشستگی جرارد پیکه نتوانست در زمستان بازیکن جدید بخرد. بارسا به زحمت قرارداد گاوی را ثبت کرد و هنوز نتوانسته قرارداد جدید مارکوس آلونسو و رونالد آرائوخو را ثبت کند.

1797010

جوردی مارتی در این رابطه گفت:«تراز مالی بارسلونا حالا مثبت شده و پس از فعل و انفعالات ژانویه، پنج میلیون یورو سود کرده با این حال بارسلونا برای خرید بازیکن در تابستان نیز کار دشواری خواهد داشت و بیشتر از اینکه بازیکن بخرد، باید بازیکن بفروشد. بارسا برای خرید بازیکن و ثبت قراردادها قصد دارد 150 تا 200 میلیون یورو از دستمزدها کم کند و این ممکن نیست مگر با فروش یک بازیکن بسیار بزرگ تیم.»

1794224

مارتی ادامه داد:«قطعا یک بازیکن بزرگ که دستمزد بالایی دریافت می کند، در تابستان از بارسا خواهد رفت و با این وجود بارسا نمی تواند خریدهای گرانقیمتی داشته باشد. بارسا همچنین ریسک از دست دادن گاوی را نیز حس می کند. هرچند قرارداد او دیروز ثبت شد ولی اگر قاضی فرجام‌خواهی لالیگا را قبول کند، گاوی در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود.»

دیدگاه‌ها