کد خبر : 1868097 | 12 بهمن 1401 ساعت 20:35 | 43.1K بازدید | 41 دیدگاه

چلسی بازار را خراب کرد: لیورپول نگران جذب بلینگام

مالک و رئیس سابق کریستال‌پالاس می‌گوید انتقال نجومی انزو فرناندز به چلسی برای لیورپول خبر بدی است چراکه حالا کار این باشگاه برای جذب جود بلینگام بسیار دشوار خواهد بود.

چلسی بازار را خراب کرد: لیورپول نگران جذب بلینگام

به گزارش "ورزش سه"، انزو فرناندز، هافبک جوان آرژانتینی که با درخشش در جام جهانی قطر مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته بود، در آخرین لحظات نقل و انتقالات زمستانی با قراردادی 120 میلیون یورویی از بنفیکا راهی چلسی شد تا رکورد نقل و انتقالات فوتبال انگلیس را بشکند.

1797348

سایمون جردن، مالک و رئیس سابق باشگاه کریستال‌پالاس، که در حال حاضر به‌عنوان کارشناس در شبکه‌های تلویزیونی حاضر می‌شود، معتقد است این انتقال نجومی کار لیورپول را برای به خدمت گرفتن هدف اصلی‌اش، جود بلینگام، بسیار دشوار خواهد کرد. او می‌گوید با توجه به قیمت انزو فرناندز، می‌توان تصور کرد که بوروسیا دورتموند برای واگذاری بلینگام دست‌کم خواهان دریافت 170 میلیون یورو خواهد بود.

اما دنی مورفی، ستاره سابق لیورپول که به‌همراه جردن در برنامه تاک‌اسپورت حضور داشت، اعلام کرد لیورپول در هر شرایطی از هر چه در توان دارد برای خرید بلینگام در تابستان آینده استفاده خواهد کرد.

1797349

درحالی‌که چلسی بازار نقل و انتقالات زمستانی را با هزینه‌کردن 350 میلیون یورو به پایان رساند، هواداران لیورپول با نگاه حسرت‌آلود به این تیم لندنی نگاه می‌کنند؛ چراکه تیم آن‌ها در حال حاضر بیش از هر چیز به چنین سرمایه‌گذاری‌ای نیاز دارد.

لیورپول در حال حاضر تنها یک پله جلوتر از چلسی در رتبه نهم جدول لیگ برتر قرار دارد و بازیکنان قرمزها در طول فصل خسته و بی‌انگیزه به نظر می‌رسند. درحالی‌که تقریبا قطعی به نظر می‌رسد که بلینگام تابستان آینده دورتموند را ترک کرده و به باشگاهی بزرگ منتقل خواهد شد، از لیورپول به‌عنوان مهم‌ترین گزینه او یاد می‌شود.

دیدگاه‌ها