کد خبر : 1868439 | 15 بهمن 1401 ساعت 08:20 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

کشتی فرنگی تورنمنت زاگرب| سه مدال رنگارنگ برای ایران در روز اول

فردا رقابت برادران محمدی برای دوبنده آسیایی

تیم کشتی فرنگی ایران در روز اول تورنمنت زاگرب با محمدعلی گرایی، ناصر علیزاده و امین کاویانی‌نژاد صاحب سه نشان طلا، نقره و برنز در روز اول رقابت‌ها شد.

فردا رقابت برادران محمدی برای دوبنده آسیایی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تورنمنت رنکینگ‌دار زاگرب از امروز (14بهمن) در رشته فرنگی آغاز شد که چهار نماینده از ایران در دو وزن 77 و87 کیلوگرم روی تشک رفتند.

درحالی‌که حمیدرضا بادکان در 87 کیلو از دور رقابت‌ها حذف شد، محمدعلی گرایی و ناصر علیزاده فینالیست شده و امین کاویانی‌نژاد نیز به رده‌بندی راه پیدا کرد.

در وزن 77 کیلوگرم، محمدعلی گرایی با شکست الکساندرین گوتو از مولداوی به مدال طلا رسید و امین کاویانی‌نژاد هم با غلبه بر آنتونیو کامنیاسویچ کروات مدال برنز را از آن خود کرد.

در وزن 87 کیلوگرم، بعد از حذف حمیدرضا بادکان، ناصر علیزاده که فینالیست شده بود، در مصاف با تاکاس مجارستانی 4-1 شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

فردا (15 بهمن) نیز در قالب رقابت‌های دو وزن 63 و 67 کیلوگرم، کشتی فرنگی ایران چهار نماینده دیگر روی تشک خواهد داشت که رقابت دو برادر برای رسیدن به دوبنده تیم آسیایی جالب توجه خواهد بود.

در 63 کیلوگرم ایمان و عارف محمدی فردا رودرروی رقیبان قرار گرفته و احتمال رویارویی آنها با هم وجود دارد که فرد برنده به عضویت تیم اعزامی به قهرمانی آسیا درخواهد آمد.

در 67 کیلوگرم نیز سیددانیال سهرابی و رضا عباسی به مصاف حریفان خواهند رفت.

دیدگاه‌ها