کد خبر : 1868473 | 15 بهمن 1401 ساعت 13:58 | 223.4K بازدید | 10 دیدگاه

تراژدی یک ابر قهرمان: هالک نمی‌تواند راه برود!

هالک هوگان، قهرمان معروف کشتی کج، این روزها با شرایط فیزیکی سختی دست و پنجه نرم می‌کند.

تراژدی یک ابر قهرمان: هالک نمی‌تواند راه برود!

به گزارش "ورزش سه"، هالک هوگان که یکی از شناخته شده‌ترین چهره‌های ورزش کشتی کج در دنیاست در حال حاضر بدترین روزهای عمرش را پشت سر می‌گذارد. 
مصدومیت‌های متعدد او در طول سالیان طولانی حضور در رینگ کشتی، او را مجبور کرد که به انجام عمل جراحی رضایت بدهد اما این جراحی آن‌طور که انتظارش را داشت پیش نرفت. هوگان حالا حتی نمی‌تواند راه برود و بسیاری فکر می‌کردند دلیل این موضوع این است که او احساس درد دارد اما حالا مشخص شده که او عملا چیزی را در پاهایش احساس نمی‌کند. 
او تا به حال بیش از 25 عمل جراحی انجام داده چون مشکلات بسیاری داشت که زندگی بدون درد را برایش غیرممکن کرده بود. هر یکی از عمل‌های او هر بار با ریسک بیشتری همراه بود اما جراحی آخر عملا او را فلج کرد. 

1798160

پیش از این درد هم جلوی هوگان را نگرفته بود اما حالا شرایط بسیار دشوار شده است. او چند روز قبل تصویری منتشر کرد که به نظر می‌رسید ایستاده اما کسانی که نزدیکش بودند متوجه شدند که او عملا توانایی راه رفتن را از دست داده است. 
بسیاری هالک را مهم‌ترین مبارز رشته ورزشی کشتی کج می‌دادند. او اولین بار در سال 1984 قهرمان این مسابقات شد و پس از آن به چهره اصلی بزرگترین رقابت مربوط به این ورزش تبدیل شد. او در سال 2006 پس از آخرین مبارزه با رندی هورتون بازنشسته شد اما همچنان میلیون‌ها نفر او را دنبال می‌کنند.

دیدگاه‌ها