کد خبر : 1869081 | 18 بهمن 1401 ساعت 16:00 | 62K بازدید | 22 دیدگاه

خوشبینی النصری‌ها

کاپیتان بارسا هم‌تیمی رونالدو می‌شود

مدیران النصر خوشبین هستند با ارائه پیشنهادی با دستمزد 18 میلیون یورو خالص در سال، سرخیو بوسکتس را به خدمت بگیرند و او هم‌تیمی رونالدو شود.

کاپیتان بارسا هم‌تیمی رونالدو می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که نتوانست در انتقالات زمستانی به دلیل مشکلات مالی بازیکنی جدید بخرد، این روزها روی تمدید قرارداد چند بازیکن خود از جمله سرجی روبرتو و سرخیو بوسکتس تمرکز کرده است. 

1799265

طبق ادعای موندو دپورتیوو، با توصیه ژاوی بارسلونا اصرار به حفظ بوسکتس دارد و در حال مذاکره با کاپیتان است تا از جدایی منصرف شده و قراردادش را تمدید کند. بوسکتس 707 بازی رسمی برای بارسا انجام داده ولی در حال حاضر به نظر می‌رسد تصمیمش به جدایی باشد. گفته می‌شد او قصد دارد راهی اینتر میامی شود؛ اما دو طرف در مذاکرات اخیر بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدند.

1799005

امروز موندودپورتیوو گزارش داد که باشگاه النصر عربستان، پیشنهادی نجومی به بوسکتس داده و قصد دارد او را با قراردادی دوساله و دستمزد 18 میلیون یورو خالص در سال به خدمت بگیرد تا هم تیمی رونالدو شود. عربستان اخیرا با جذب رونالدو دست به کار بزرگی زد و توجهات جهانی را به سمت لیگ فوتبال خود کشاند. این تازه شروع کار عربستانی‌هاست و آنها که قصد گرفتن میزبانی جام جهانی 2030 را دارند، می خواهند ستاره های بزرگ دیگری را هم به لیگ خود بیاورند و بوسکتس می تواند پس از رونالدو دومین نام بزرگ فوتبالی باشد که راهی لیگ عربستان می شود.

دیدگاه‌ها