کد خبر : 1869278 | 19 بهمن 1401 ساعت 12:20 | 47.5K بازدید | 70 دیدگاه

آبی‌پوشان سابق، سرمست از پیروزی سپاهان

عکسی از فولاد آره‌نا و حسرتی برای هواداران استقلال

بازیکنان سابق استقلال که اکنون لباس سپاهان را بر تن دارند، پیروزی برابر فولاد را جشن گرفتند.

عکسی از فولاد آره‌نا و حسرتی برای هواداران استقلال

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در نبود بسیاری از ستاره‌هایش، دست به کار بزرگی زد و توانست با یک گل، از سد فولاد عبور کند. در دیداری که بازیکنانی چون محمد دانشگر، امید نورافکن، رامین رضاییان و محمد کریمی به دلیل محرومیت غایب بودند، شاگردان مورایس مهم‌ترین بازی هفته را با پیروزی به پایان رساندند.

در نبود دانشگر، این سیاوش یزدانی بود که نخستین بازی خود را با لباس سپاهان انجام داد. بازیکنی که پس از اتفاقات جنجالی و فسخ قراردادش با استقلال، به اصفهان بازگشت و در اولین حضور در این تیم، توانست با کمک سایر هم‌تیمی‌هایش، دست به کلین شیت زده و در موفقیت تیمش سهیم باشد.

البته یزدانی تنها استقلالی سابقی نبود که در فولاد آره‌نا عملکرد خوبی داشت. میلاد زکی پور که پایه‌گذار تک گل تیمش بود، با حرکتی از سمت چپ و ارسالی تند و تیز به دهانه دروازه، موجبات اشتباه بزرگ نژاد مهدی را فراهم کرد تا تنها گل بازی اینگونه به ثمر برسد.

1799799

مسعود ریگی نیز که فصل قبل با انتقالی مستقیم از استقلال به سپاهان پیوست، دیروز در ترکیب زردپوشان اصفهانی به زمین مسابقه رفت و جنگ سختی در میانه میدان با هافبک‌های فولاد داشت.

نکته جالب اینکه پس از سوت پایان بازی، محمد دانشگر دیگر استقلالی سابق نیز به جمع این افراد اضافه شد و آن‌ها به سمت اندک سپاهانی‌های حاضر در استادیوم رفته و به خوشحالی پرداختند. قابی از آبی‌های سابق که شاید باعث حسرت هواداران این تیم شود.

عکس: محمد احمدزاده

دیدگاه‌ها