کد خبر : 1869353 | 19 بهمن 1401 ساعت 17:50 | 80.7K بازدید | 25 دیدگاه

رونالد کومان:

مسی خیلی زود فهمید پدری چه اعجوبه‌ای است

رونالد کومان از روزهای ابتدایی شروع کار پدری در بارسا گفت و اینکه لیونل مسی خیلی زود پی به کیفیت بالای او برد.

مسی خیلی زود فهمید پدری چه اعجوبه‌ای است

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو کومان مربی‌ای بود که به پدری اعتماد کرد و در حالی که او 17 سال داشت و تازه به بارسا پیوسته بود، از همان ابتدای فصل 21-2020 با صلاحدید مرد هلندی در ترکیب ثابت قرار گرفت. پدری پاسخ اعتماد کومان را داد و نمایش‌های فوق‌العاده‌ای برای بارسا ارائه داد. او حالا بازیکنی باتجربه‌تر از گذشته است و موتور خط میانی بارسا محسوب می‌شود.

1791027

کومان که یک سال و نیم مربی بارسا بود و سپس جای خود را به ژاوی داد، اکنون هدایت تیم ملی هلند را برعهده دارد. او در مصاحبه جدید خود و در پاسخ به سوالی در مورد پدری گفت: «پدری از همان روزهای اول تمرین نشان داد که چه کیفیتی دارد. اعتماد کردن به او بسیار راحت بود. مسی هم خیلی زود متوجه شد پدری چه توانایی‌هایی دارد و چه اعجوبه‌ای خواهد شد. مسی فوتبالیست و انسان بسیار فروتنی است و بسیار زود با پدری گرم گرفت. او در تمرینات و سپس در زمین سعی می‌کرد بیشتر از دیگران با پدری ارتباط برقرار کند. بیشتر به او پاس می‌داد و به پدری روحیه می‌داد.»

1544607

پدری نیز همواره گفته است که به بازی کنار مسی افتخار می‌کرد و دوست دارد او به بارسا برگردد: «بازی کنار مسی بسیار راحت بود. افتخار می‌کنم کنارش بازی کردم و همیشه سعی کرده‌ام از حرکات او الگو بگیرم.»

1789601

کومان در مورد عملکرد ژاوی گفت: «او کارش را خیلی خوب انجام داده است. بازی بارسا برابر رئال در فینال سوپرجام را دیدم و باورنکردنی بازی کردند. البته وقتی 10 تا 12 بازیکن خوب جدید به تیم اضافه شود، کار مربی هم راحت‌تر می‌شود. همه چیز به کیفیت فنی تیم بستگی دارد. دوران من در بارسا از این حیث متفاوت بود و ما این اندازه بازیکن خوب نداشتیم.»

دیدگاه‌ها