کد خبر : 1870803 | 28 بهمن 1401 ساعت 08:18 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

نخلستان دشتستان از لیگ هندبال کنار گذاشته می‌شود

تیم نخلستان دشتستان در آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر هندبال مردان از ادامه رقابت‌ها کنار گذاشته می‌شود.

نخلستان دشتستان از لیگ هندبال کنار گذاشته می‌شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، طبق آیین‌نامه مسابقات لیگ برتر هندبال هر تیمی که در جریان مسابقات در دو بازی غیبت داشته باشد از ادامه حضور در مسابقات محروم خواهد شد. بر این اساس تیم نخلستان دشتستان که در هفته دهم و دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان مقابل حریفانش به میدان نرفت، با تصمیم کمیته انضباطی از ادامه مسابقات کنار گذاشته خواهد شد.

البته با پایان نیم‌فصل برخی از بازیکنان و مربیان این تیم به این دلیل که ۵۰ درصد مبلغ قراردادشان را نگرفته بودند طبق قانون از این تیم جدا شدند. هدایت این تیم در نیم‌فصل اول برعهده محمدرضا رجبی بود که به دلیل پرداخت‌ نشدن مبلغ قراردادش در نیم‌فصل از این تیم جدا شد. نخلستان دشتستان در پایان هفته دوازدهم با هشت امتیاز و دو بازی کمتر در رده هفتم جدول قرار داشت.

سی‌ و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان از نهم مهر با حضور ۱۲ تیم آغاز شد. اکنون با کنار رفتن تیم نخلستان مسابقات با ۱۱ تیم ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال درباره غیبت تیم نخلستان دشتستان به ایسنا گفت: بر اساس آیین‌نامه هر تیمی که در دو بازی حضور پیدا نکند، از جدول مسابقات کنار گذاشته می‌شود. منتهی این رأی را کمیته انضباطی صادر خواهد کرد. زاگرس اسلام‌آباد هم این هفته غایب بود که نامه نوشت و مشکلاتی داشت و هفته آینده در مسابقات خواهد بود.

مراد کرمی افزود: کمیته انضباطی باید تصمیم بگیرد. اینکه سال آینده در چه رده‌ای اجازه بازی دارند (دو رده یا یک رده پایین‌تر یا جریمه مالی) را کمیته انضباطی روشن خواهد کرد.

دیدگاه‌ها