کد خبر : 1871266 | 30 بهمن 1401 ساعت 18:45 | 52.5K بازدید | 33 دیدگاه

وقت ناله و شکایت نیست

اولین واکنش مولر به تصمیم عجیب ناگلزمان

توماس مولر روز گذشته قربانی اخراج زودهنگام دایو اوپامکانو شد و خیلی زود زمین بازی را ترک کرد. یولیان ناگلزمان در پایان بازی گفت که تعویض مولر تصمیم مزخرفی بود.

اولین واکنش مولر به تصمیم عجیب ناگلزمان

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بایرن مونیخ صدرنشین با نتیجه 3-2 مغلوب میزبان خود، تیم بروسیا مونشن‌گلادباخ شد.

1803401

در این بازی که باواریایی‌ها خیلی زود و از دقیقه 8 با اخراج مدافعشان، دایو اوپامکانو، 10نفره شدند، لارس اشتیندل در دقیقه 13، یوناس هافمن در دقیقه 55 و مارکوس تورام در دقیقه 84 برای مونشن‌گلادباخ و اریک ماکسیم چوپوموتینگ در دقیقه 35 و ماتیس تل در دقیقه 3+90 برای بایرن مونیخ گلزنی کردند. بایرن مونیخ با قبول دومین باخت فصلش 43 امتیازی و همچنان صدرنشین جدول خواهد ماند البته به شرط آنکه یونیون برلین رده دومی این هفته پیروز نشود.

1803001

پس از اخراج اوپامکانو، یولیان ناگلزمان خیلی زود تصمیم به تعویض توماس مولر با ژاوئو کانسلو گرفت. تصمیمی که از آن پشیمان بود و در پایان بازی گفت: «این تصمیم مزخرفی بود. من برای توماس متاسفم؛ اما ما به سرعت بیش‌تری نیاز داشتیم و حضور چوپو در ضربات ایستگاهی نیز لازم بود. این تعویض مزخرف بود، من دوست نداشتم که چنین کاری انجام دهم. هنوز با مولر صحبت نکرده‌ام.»

1803402

مولر در صفحه اینستاگرام خود و در واکنش به شکست روز گذشته و تعویض شدنش با انتشار عکس بالا نوشت: «الان زمان ناله و شکایت از شکست دیروز نیست. یک نتیجه بد و تصمیمی سخت به خاطر کارت قرمز که شخصاً برای من آسان نیست؛ اما زندگی پیک‌نیک نیست. ما باید آستین‌های خود را بالا بزنیم و نشان دهیم که چه تیمی هستیم.»

دیدگاه‌ها