کد خبر : 1872368 | 06 اسفند 1401 ساعت 12:51 | 20.2K بازدید | 18 دیدگاه

تن‌هاخ: نیوکسل آزاردهنده است چون وقت تلف می‌کند

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید بازی برابر نیوکسل برای آنها آزاردهنده است چون این تیم عادت به اتلاف وقت دارد.

تن‌هاخ: نیوکسل آزاردهنده است چون وقت تلف می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد یکشنبه شب در فینال جام اتحادیه به مصاف نیوکسل خواهد رفت و امیدوار است که بتواند اولین جام قهرمانی تحت هدایت تن‌هاخ را به دست آورد. 
نیوکسل این فصل بارها از تکنیک اتلاف وقت استفاده کرده است. پیش از این میکل آرتتا و یورگن کلوپ هم از این موضوع انتقاد کرده بودند. 
آمار نشان می‌دهد که در جریان دیدارهایی که یک طرف آن نیوکسل قرار داشته، توپ به صورت میانگین تنها 51 دقیقه و 47 ثانیه در جریان بوده و این موضوع باعث نگرانی تن‌هاخ شده است. 

1789276

او در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «بازی برابر آنها واقعا آزاردهنده است و باید راهی برای پیروزی شدن در این دیدار پیدا کنیم. آنها سعی می‌کنند ما را آزار بدهند. باید مطمئن شویم که می‌توانیم بازی خودمان را ارائه دهیم و فقط روی تیم خودمان تمرکز داشته باشیم.»
سرمربی یونایتد با اشاره به اینکه تیمش باید کنترل بازی را در دست بگیرد گفت: «نیوکسل کمترین میزان بازی تاثیرگذار در لیگ را در اختیار دارد و توانسته با این شیوه موفق شود. بنابراین این ما هستیم که باید به بازی سرعت بدهیم و کاری کنیم که بازی از آن ما باشد. وقتی توپ را در دست داریم باید فوتبال درستی بازی کنیم و تمام تمرکزمان فقط روی همین موضوع است.»

دیدگاه‌ها