کد خبر : 1872637 | 07 اسفند 1401 ساعت 18:23 | 14.9K بازدید | 2 دیدگاه

اولین جنجال دربی لندن: کارت قرمزی که زرد شد (عکس)

نشان دادن کارت قرمز به حکیم زیاش و بعد تبدیل این کارت به کارت زرد و درگیری چندین نفر از بازیکنان دو تیم در وقتهای تلف‌شده، جنجالی‌ترین اتفاق نیمه اول دیدار چلسی و تاتنهام بود.

اولین جنجال دربی لندن: کارت قرمزی که زرد شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام از دقایقی پیش در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه خانگی خود به مصاف چلسی رفته است. دیدار دو تیم به عنوان یکی از حساس‌ترین دربی‌های لندن همیشه با تنش و درگیری همراه است.

در دیدار اول دو تیم در این فصل که در هفته دوم لیگ برتر برگزار شد و با تساوی 2-2 به پایان رسید هم درگیری شدید توماس توخل، سرمربی وقت چلسی، و آنتونیو کونته در کنار زمین به شدت خبرساز شد.

در دیدار امروز دو تیم، درحالی‌که وقت قانونی نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود و دو دقیقه از وقت‌های تلف‌شده می‌گذشت، کار به جنجال کشید. درگیری حکیم زیاش با ریچارلیسون باعث شد بازیکنان تاتنهام به ستاره مراکشی چلسی حمله‌ور شوند و بازیکنان آبی‌پوش هم به حمایت از او وارد معرکه شوند.

1806075
1806076

داور مسابقه، استیوارت اتول، ابتدا برای آرام کردن جو به کای هاورتز از چلسی و امرسون رویال از تاتنهام کارت زرد نشان داد و موفق شد بازیکنان دو تیم را از هم جدا کند. او سپس مدتی با کمک‌داور خود صحبت کرد و با حرکت به سمت حکیم زیاش به او کارت قرمز نشان داد.

1806077

داور سپس به سمت مانیتور کنار زمین رفت تا صحنه را بررسی کند. او اما در بازگشت به میدان تصمیمش را عوض کرد و به جای کارت قرمز یک کارت زرد مقابل ستاره مراکشی چلسی گرفت. با اینکه زیاش در آن صحنه به ریچارلیسون ضربه زده بود، ولی داور به این نتیجه رسید که این حرکت او در حد دریافت کارت قرمز نیست.

1806078
1806079

دیدگاه‌ها