کد خبر : 1872645 | 07 اسفند 1401 ساعت 19:36 | 4.7K بازدید | 5 دیدگاه

هری کین: فرق ما با چلسی دقت در پاس‌های آخر بود

هری کین، کاپیتان تاتنهام، که در دیدار امشب مقابل چلسی گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد، در پایان مسابقه گفت تیمش به لطف دقت بیشتر در پاس‌های آخر پیروزی را ممکن کرد.

هری کین: فرق ما با چلسی دقت در پاس‌های آخر بود

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امشب در ورزشگاه خانگی‌اش موفق شد چلسی بحران‌زده را با گل‌های اولیور اسکیپ و هری کین با نتیجه 2-0 شکست دهد تا سه امتیاز ارزشمند به دست بیاورد.  

بهترین گلزن تاریخ تاتنهام در دقیقه 82 کار را برای آبی‌ها تمام کرد تا امید شاگردان پاتر برای بازگشت از بین برود. تاتنهام صاحب یک کرنر شد و سون هیونگ مین توپ را به مرکز محوطه جریمه ارسال کرد. اریک دایر با یک ضربه توپ را برای هری کین فرستاد که در تیر دوم منتظر توپ بود و او گل دوم سفیدپوشان را به ثمر رساند.

1806096

هری کین در پایان بازی به خبرنگاران گفت: "در نیمه اول هر دو تیم چند فرصت نصفه و نیمه خلق کردند. ما نمی‌توانستیم به اندازه‌ای که می‌خواهیم روی حریف فشار بیاوریم، ولی در نیمه دوم موفق شدیم این مشکل را حل کنیم".

کاپیتان تاتنهام در ادامه گفت: "به نظرم ما نسبت به چلسی در پاس‌های آخر کمی بهتر عمل کردیم و همین باعث شد که پیروز بشویم. وقتی در یک بازی سخت شما موفق می‌شوید بن‌بست را بشکنید کارتان برای پیروزی راحت‌تر می‌شود. ما یک کلین‌شیت دیگر ثبت کردیم و دو گل زدیم. روی‌هم‌رفته عملکرد خیلی خوبی داشتیم".

دیدگاه‌ها