کد خبر : 1873270 | 10 اسفند 1401 ساعت 15:46 | 25.8K بازدید | 7 دیدگاه

باید شجاع و جسور باشیم

آنچلوتی: انتقام نه، می‌خواهیم بارسا را حذف کنیم

کارلو آنچلوتی به فکر انتقام شکست فینال سوپرجام اسپانیا از بارسلونا نیست و گفت که هدف رئال حذف آبی و اناری‌ها و رسیدن به فینال کوپا دل ری است.

آنچلوتی: انتقام نه، می‌خواهیم بارسا را حذف کنیم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در برنابئو دیدار رفت نیمه نهایی کوپا دل ری بین رئال و بارسا برگزار خواهد شد که از هر نظر حساس است. آخرین مصاف دو تیم در فینال سوپرجام اسپانیا بود که بارسا نزدیک به دو ماه پیش در ریاض 3-1 برنده شد.

1807238

کارلو آنچلوتی، مربی رئال، در نشست خبری این بازی گفت: «مثل همیشه خودمان را آماده کرده‌ایم و در تیم اطمینان بالایی می‌بینم. مهم‌تر از هر چیزی نشان دادن شخصیت و شجاعت در چنین بازی‌هایی است. باید یک بازی کامل را انجام دهیم. ال‌کلاسیکو از جذاب‌ترین بازی‌های دنیاست و می‌خواهیم از آن لذت ببریم.»

کارلتو در مورد وابستگی رئال به وینیسیوس گفت: «ترجیح می‌دهم از جنبه مثبت به این قضیه نگاه کنم. این نشان می‌دهد وینی چه بازیکن بزرگی است. او از بهترین‌های حال حاضر دنیاست و در این تردیدی نیست.»

1806495

دوئل وینی برابر آرائوخو: «وینیسیوس مثل همیشه بال چپ خواهد بود و طبعا دوئل او و آرائوخو را شاهد خواهیم کرد. آرائوخو مدافع خوبی است ولی امیدوارم وینی برنده شود.»

خاطره بد از شکست در فینال سوپرجام: «به دنبال انتقام نیستیم و هدف ما تنها رسیدن به فینال است. از هر حیث آن بازی را ارزیابی کرده‌ایم. اشتباهات فردی ما در آن بازی زیاد بود و قطعا فردا تکرار نخواهند شد. جدیت لازم در بازیکنان نبود ولی داستان بازی فردا متفاوت است. ما به فتح کوپا دل ری نزدیک هستیم و باید به فینال برویم. بازی فردا تعیین‌کننده تیم فینالیست نیست ولی باید با نتیجه‌ای خوب به بازی برگشت برسیم.»

1806452

وضعیت رودریگو و ادن هازارد: «رودریگو امروز تمرین کرد و ببینیم تا فردا چه خواهد شد. هازارد هم شرایط بهتری دارد و در بازی‌های بعد فرصت حضور در زمین را پیدا خواهد کرد.»

کارلتو در مورد هافبک دفاعی رئال در بازی فردا گفت: «شوامنی دیگر مصدوم نیست و در فرم خوبی قرار دارد. او می‌تواند فردا بازیکن ثابت ما باشد. کاماوینگا هم در هفته‌های اخیر عالی بوده و خوشحالم دو بازیکن بزرگ برای این پست در اختیار دارم.»

رسوایی داوری بارسلونا: «ترسی از بازی فردا به خاطر این قضیه ندارم چون مطمئنم الان فساد داوری در فوتبال اسپانیا نداریم. داور بازی فردا نیز تلاش می‌کند بهتر از همیشه قضاوت کند.»

1806387

شرایط کریم بنزما: «کریم مشکلی ندارد. او فصل قبل بی‌نظیر کار کرد و امیدوارم حالا که به مقطع حساس فصل رسیده‌ایم، باز هم همان بازی‌ها را از بنزما ببینیم. کریم روی فرم باشد، به جام‌ها نزدیک‌تر خواهیم شد.»

اهداف فصل رئال: «نسبت به فصل قبل در چنین مقطعی، ما دو امتیاز کمتر در لیگ کسب کرده‌ایم ولی حالا در نیمه نهایی کوپا دل ری هستیم. بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل قبل را به پی‌اس‌جی باخته بودیم ولی امسال لیورپول را برده‌ایم. اتفاقات خوبی در راه هستند و در ماه مارس هنوز در همه جام‌ها زنده‌ایم. ما می‌توانیم بیشتر از فصل قبل نیز جام ببریم.»

دیدگاه‌ها