کد خبر : 1873534 | 12 اسفند 1401 ساعت 02:01 | 30.4K بازدید | 11 دیدگاه

با این نتیجه کار آسان‌تری در خانه خواهیم داشت

بوسکتس بعد از تاریخ‌سازی: خوش‌شانس بودم!

کاپیتان بارسلونا معتقد است که پیروزی در بازی امشب می‌تواند کار تیمش را در بازی برگشت آسان‌تر کند.

بوسکتس بعد از تاریخ‌سازی: خوش‌شانس بودم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا را با برتری یک بر صفر در خانه رئال مادرید به پایان رساند. این برد در شبی به دست آمد که سرخیو بوسکتس، کاپیتان کاتالان‌ها موفق شد رکورد حضور در ال‌کلاسیکو را بشکند.

او در پایان بازی با رئال ضمن خوشحالی از برد تیمش تأکید کرد: "به برد مهمی دست یافتیم، اما هنوز بازی برگشت باقی مانده است. ما بعد از دو شکست در این مسابقه حاضر شدیم و غایبانی هم داشتیم. با این وجود خوب جنگیدیم و به پیروزی رسیدیم."

1807757

کاپیتان بارسلونا در ادامه افزود: "ما در بخش دفاعی بسیار خوب بودیم و در پوشش موفق عمل کردیم. نتیجه کار، یک برد مهم بود که می‌تواند کار ما را در بازی برگشت کنار هواداران آسان‌تر کند."

بوسکتس با اشاره به این که رقابت نزدیکی بین دو تیم شاهد بودیم گفت: "در چنین رقابت‌های حساسی، همه چیز تقریبا برابر است، اما در بازی‌های اخیر که پیروز شدیم، یک برتری کوچک وجود داشته است چرا که همین جزئیات خیلی تعیین کننده هستد."

1807758

او که حالا با 46 بازی، رکورددار حضور در ال‌کلاسیکو به حساب می‌آید در خصوص موفقیتی که امشب به دست آمد گفت: "از اینکه به چنین رکوردی دست یافتم خیلی خوشحال هستم. من خیلی خوش‌شانس بودم که سال‌ها فرصت بازی در این جا را داشتم و هنوز هم به راهم ادامه می‌دهم."

دیدگاه‌ها