کد خبر : 1895608 | 22 اسفند 1401 ساعت 19:07 | 25.8K بازدید | 25 دیدگاه

روانخواه - استقلال، تقابل جالب در یک چهارم نهایی

امیدرضا روانخواه جانشین ایمان رزاقی‌راد در تیم پارس جنوبی جم شده است. تیمی که با 33 امتیاز تیم هشتم جدول رده‌بندی لیگ یک به حساب می‌آید.

روانخواه - استقلال، تقابل جالب در یک چهارم نهایی

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه پارس جنوبی 8 بازی تا پایان فصل پیش رو دارد اما اختلاف 5 امتیازی با تیم دوم جدول یعنی استقلال خوزستان و همچنین کثرت مدعیان بدین معنی است کار پارسی‌ها برای بازگشت به لیگ برتر در این فصل سخت است و منطقی این است که انتظار صعود به لیگ برتر از تیم پارس جنوبی با هدایت بازیکن اسبق استقلال به فصل بعد موکول شود. آن‌هم با تیمی که خودش آن را بسته باشد. البته که امیدرضا روانخواه با این انگیزه وارد جم نشده که در 8 هفته پایانی تنها کسب تجربه کند و بدون شک به اندازه بازیکنان برای موفقیت در بازی‌ها و حفظ شانس صعود به لیگ برتر به عنوان تیم دوم تلاش خواهد کرد.

امیدرضا روانخواه پیش از این در تیم‌های خیبر خرم آباد و بادران تهران هم برای صعود به لیگ برتر برنامه‌ریزی کرد که در تیم خیبر این فرصت به او داده نشد و حضورش در تیم بادران هم در هفته‌های پایانی اتفاق افتاد و البته تنها یک گام برای صعود به لیگ برتر کم آورد. حالا طبیعی است، این مربی جوان در جم به دنبال پایان ماموریت نیمه تمام باشد. به خصوص که خوب می‌داند هدایت تیم پارس جنوبی به لیگ برتر او را جمع مربیان جوان و نوگرای لیگ برتر اضافه خواهد کرد و در ادامه فرصت کافی پیدا خواهد کرد که ایده‌هایش را در فوتبال باشگاهی عملی کند.

یکی از فرصت‌های جالبی که امیدرضا روانخواه در تیم پارس جنوبی جم خواهد داشت، بازی با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی است. مسابقه‌ای که به میزبانی پارس جنوبی برگزار می‌شود. همین بازی کافی است که امیدرضا روانخواه حتی با وجود از دست دادن شانس صعود به لیگ برتر در هفته‌های پایانی فصل جاری کار خود را با انگیزه دنبال کند. یک نمایش شایسته در برابر تیم آبی حتی اگر با صعود برای تیم پارس جنوبی همراه نباشد، برای جمی‌ها کافی خواهد بود. با بازگشت تماشاگر به استادیوم‌ها امید رضا روانخواه و پارس جنوبی می‌توانند برنامه‌ریزی بهتری برای صعود به لیگ برتر در فصل آینده داشته باشند. اتفاقی که پیش‌تر در زمان مربیگری مهدی تارتار رخ داد و حتی این تیم بعد از صعود به لیگ برتر در این رقابت‌ها پنجم شد و این نشان می‌دهد فوتبال جم در صورت حمایت همه جانبه باز هم می‌تواند از روی زمین بلند شود و در فوتبال باشگاهی قد علم کند.

جالب اینکه امیدرضا روانخواه در ابتدای فصل یکی از نامزدهای حضور در کادر فنی تیم استقلال به عنوان مربی ایرانی بود اما در نهایت باشگاه خسرو حیدری را انتخاب کرد. این انتخاب حال این فرصت را برای امیدرضا روانخواه مهیا کرده تا در یک بازی مهم از جام حذفی رودرروی تیم دوران بازیگری‌اش قرار بگیرد و تیمی که قرار بود، در آن مربی شود.

دیدگاه‌ها