کد خبر : 1895834 | 24 اسفند 1401 ساعت 08:51 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

تیم هندبال ساحلی ایران در نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا

ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا رسیدند.

تیم هندبال ساحلی ایران در نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال ساحلی ایران در سومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل فیلیپین به میدان رفت و با کسب پیروزی 2 بر صفر مقابل این تیم حضور خود در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا را قطعی کرد.

ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران در گیم نخست این دیدار موفق شدند 21 بر 20 به پیروزی دست یابند و در گیم دوم نیز با ارائه یک نمایش زیباتر نسبت به گیم نخست موفق به کسب پیروز 27 بر 16 مقابل حریف شدند تا در نهایت این دیدار 2 بر صفر به سود تیم ملی هندبال ساحلی ایران به پایان برسد.

شاگردان قشقایی‌راد که جوان‌ترین تیم این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا را با میانگین سنی 18.6 تشکیل می‌دهند در آخرین دیدار مرحله گروهی روز 24 اسفندماه از ساعت 12 ظهر به وقت ایران به مصاف قطر پرافتخارترین تیم هندبال ساحلی آسیا خواهند رفت.

1722190

آراد حسینی، محمد مهدی حیدریان، حامد شمس، علی پیرزاده اهوازی، مصطفی انتشاری، علی سعیدی، علی حیدریان، حسین حیدریان، علیرضا علیپور و سروش قاسمی با هدایت مهدی قشقایی‌راد ترکیب تیم ملی هندبال ساحلی ایران را در رقابت‌های قهرمانی آسیا تشکیل می‌دهند.
 
پس از پایان مرحله گروهی رقابت‌ها تیم اول گروه A با تیم دوم گروه B و تیم دوم گروه A با تیم اول گروه B در مرحله نیمه‌نهایی دیدار خواهند کرد تا تکلیف تیم‌های حاضر در فینال و رده‌بندی مشخص شود.

همچنین تیم سوم گروه A با تیم چهارم گروه B دیدار می‌کند و تیم چهارم گروه A به مصاف تیم سوم گروه B می‌رود تا رده‌بندی جایگاه‌های پنجم تا هشتم مشخص شود. تیم‌های پنجم دو گروه نیز برای تعیین جایگاه‌های نهم و دهم به مصاف یکدیگر می‌روند.

دیدار فینال و رده بندی رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا روز 28 اسفندماه برگزار خواهد شد.

گروه بندی مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا به شرح زیر است:
گروه A: ایران – قطر – فیلیپین – کره‌جنوبی – عربستان سعودی
گروه B: اندونزی – ویتنام – عمان – هنگ‌گنگ – کویت – چین

نهمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا تا 19 مارس (28 اسفند) به میزبانی بالی اندونزی برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها