کد خبر : 1897918 | 08 فروردين 1402 ساعت 18:30 | 25.3K بازدید | 18 دیدگاه

رسانه‌ای شدن بخش‌های جدیدی از ادعانامه دادستانی

پرونده نگریرا: پرداخت نجومی برای فیلم بازی‌های ملی!

بخشی از ادعانامه دادستانی اسپانیا علیه نگریرا، نایب‌رئیس سابق کمیته داوران این کشور، که به ارائه تصاویر آنالیزهای فنی دیدارهای تیم ملی اسپانیا و دیگر تیم‌های ملی به باشگاه بارسا برمی‌گردد خبرساز شده است.

پرونده نگریرا: پرداخت نجومی برای فیلم بازی‌های ملی!

به گزارش "ورزش سه"، مهم‌ترین بخش ادعانامه ارائه شده از طرف دادستانی اسپانیا علیه نایب‌رئیس سابق کمیته داوران این کشور نشان می‌دهد که شرکت‌های نگریرا و پسرش در فاصله سال‌های 2001 تا 2018 صورت‌ حساب‌های متعددی برای باشگاه بارسلونا ارسال کرده و میلیون‌ها یورو بابت آن‌ها دریافت کرده‌اند.

دادستانی می‌گوید خدمات ارائه شده توسط این شرکت‌ها به بارسا به دو حوزه تقسیم می‌شود: گزارش‌های داوری مختلف از مسابقات فوتبال و تصاویر ویدیویی از بازی‌ها. بر اساس این ادعانامه تصاویر ارسال شده برای بارسا هم شامل آنالیز‌های فنی می‌شده و هم تصاویر ویدیویی ضبط‌شده از مسابقات.

اما آنچه در اسپانیا خبرساز شده این است که در ادعانامه دادستانی بخش بزرگی از ویدیوهای ارسالی از طرف نگریرا برای بارسا به بازی‌هایی اختصاص داشته که تیم ملی اسپانیا و دیگر تیم‌های ملی در آن‌ها حضور داشته‌اند. مسابقاتی در رقابت‌های مختلف از رقابت‌های یورو گرفته تا جام جهانی.

1836361

آنچه شگفتی بیشتری ایجاد کرده مبلغی است که بارسا برای چنین تصاویر ویدیویی‌ای به شرکت‌های نگریرا پرداخته است. بر اساس ادعانامه دادستانی بارسلونا تنها برای تصاویر ویدیویی بازی‌های تیم‌های ملی چیزی در حدود 500 هزار یورو پرداخته است.

دادستانی در ادامه ادعانامه خود می‌گوید با اینکه در صورت حساب‌ها لیست تمامی این ویدیوها را پیدا کرده است اما زمانی که از باشگاه بارسلونا خواسته حلقه‌های اصلی فیلم‌ها را تحویل بدهد مدیران بارسا اعلام کرده‌اند نمی‌توانند فیلم‌های دریافتی را پیدا کنند.

1836362

دیدگاه‌ها