کد خبر : 1898262 | 10 فروردين 1402 ساعت 21:09 | 44.5K بازدید | 39 دیدگاه

بهترین شروع ممکن در سال جدید

نفت 1 - تراکتور پنج: پنجه خمس در جنوب

تراکتور با برد پنج گله مقابل نفت مسجدسلیمان، شروعی درخشان در سال جدید را رقم زد.

 نفت 1 - تراکتور پنج: پنجه خمس در جنوب

به گزارش "ورزش سه"، در دومین بازی امسال لیگ برتر، تیم تراکتور با نمایشی سراسر هجومی و درخشان موفق شد نفت مسجدسلیمان را شکست دهد و با دشت اولین برد فصل، موقتا به رتبه پنجم جدول صعود کند. در این بازی محمد عباس‌زاده دو گل به ثمر رساند و صفا هادی به همراه محمدرضا عباسی نیز دو گل دیگر را زدند تا شاگردان خمس بردی بزرگ را از مسجدسلیمان به دست بیاورند.

در این دیدار نفت مسجدسلیمان یک بار دروازه محمدرضا اخباری را گشود که این گل از روی نقطه پنالتی و در آغاز نیمه دوم با ضربه پیمان رنجبری به ثمر رسید اما در ادامه دو گل دیگر از سوی تراکتور باعث شد تا نفتی‌ها یک باخت تلخ و پرگل دیگر را هم تجربه کنند و به سوی سقوط بروند.

نکته مهم این بازی غیبت سه ستاره تراکتور، گوستاوو، آلوز و آقاجانپور بود اما با این حال تیم خمس با بردی قاطعانه بازگشت خود به بالای جدول را اعلام کرد. همچنین محمدرضا اخباری گلر شماره یک تراکتور در این بازی به میدان رفت تا پس از دو بازی غیبت سنگربان سرخپوشان تبریزی لقب بگیرد.

ویدئو: 276289

هفته بیست و چهارم لیگ برتر خلیج فارس
ورزشگاه شهید بهنام محمدی،
تیم داوری: موعود بنیادی فر - محمد راهی - امید افخمی - هادی علی نیافر
ناظر داوری: ایرج نظری

ترکیب نفت مسجدسلیمان:
فرهاد مجد کرمانشاهی، علیرضا دغاغله، پیمان رنجبری، میثم نقی زاده بانی، رضا مغانلو، میلاد شیخی سلیمانی، حسین گودرزی، محمدمهدی احمدی، اسماعیل بابایی، سید آریا برزگر، رضا یزدان دوست
سرمربی: ابراهیم اشکش

1837127

ترکیب تراکتور:
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، ابوالفضل رزاق‌پور، سجاد دانایی، مهدی کیانی (از دقیقه ۶۷ آرش قادری)، صفا هادی (از دقیقه ۸۶ شاهین ثاقبی)، رضا اسدی، محمد قنبری (از دقیقه ۶۷ محمدرضا عباسی)، مهدی هاشم‌نژاد (از دقیقه ۸۰ رومرو گومز) و محمد عباس‌زاده (از دقیقه ۶۷ حامد پاکدل)
سرمربی: پاکو خمس

1837128

⚽️ شرح گل:

نفت مسجدسلیمان 0 - تراکتور 1 (محمد عباس‌زاده - دقیقه 19): ارسال محمد قنبری از جناح راست به تیر دوم روی سر محمد عباس‌زاده فرود آمد و او توپ را به زاویه مخالف زد تا دروازه باز شود.

نفت مسجدسلیمان 0 - تراکتور 2 (صفا هادی - دقیقه 30): شوت از راه دور با واکنش دروازه‌بان نفت همراه شد که در ریباند صفا هادی توپ را تبدیل به گل کرد.

نفت مسجدسلیمان 1 - تراکتور 2 (پیمان رنجبری - دقیقه 48): مدافع تراکتور روی پیمان رنجبری خراب شد تا داور پنالتی بگیرد. رنجبری پنالتی را به سمت راست زد که باوجود تشخیص درست اخباری، توپ به تیرک خورد و وارد دروازه شد.

نفت مسجدسلیمان 1 - تراکتور 3 (محمد عباس‌زاده - دقیقه 52): ارسال محمد قنبری روی دروازه بار دیگر با ضربه محمد عباس‌زاده تبدیل به گل شد تا در شروع نیمه دوم تراکتور گلی دیگر بزند.

نفت مسجدسلیمان 1 - تراکتور 4 (محمدرضا عباسی - دقیقه 83): اشتباه مدافعان نفت باعث شد تا در مقابل دروازه عباسی صاحب توپ شود و به سادگی گل بعدی را هم بزند.

نفت مسجدسلیمان 1 - تراکتور 5 (رضا اسدی - دقیقه 90+3): در حالی که حامد پاکدل در موقعیت فرار از پشت دفاع قرار داشت، توسط مدافعان نفت سرنگون شد. رضا اسدی این پنالتی را با فریب دروازه بان به سمت راست زد تا توپ گل شود.

1837129

⏱️لحظات حساس:
دقیقه 2: شوت محمد قنبری از پشت محوطه جریمه به سادگی در اختیار دروازه‌بان قرار گرفت.
دقیقه 8: محمد عباس‌زاده در موقعیت تک به تک ضربه خود را زد که توپ با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 40: ارسال رضا اسدی روی دروازه برای عباس‌زاده فرستاده شد اما کرمانشاهی توپ را برگرداند.
دقیقه 45+7: سانتر روی دروازه برای اسدی با ضربه سر این بازیکن همراه شد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 70: محمدرضا عباسی در موقعیت تک به تک توپ را زد که کرمانشاهی برگرداند. در ادامه اسدی دروازه خالی را نتوانست گل کند و توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 74: یک ارسال دیگر روی دروازه این بار در دهانه دروازه به عباسی رسید که او به شکلی عجیب نتوانست گلزنی کند.
دقیقه 78: موقعیت بعدی برای اسدی ارسال شد و او در شلوغی محوطه جریمه توپ را به بالای دروازه زد.

1837126

🥇 بهترین بازیکن: محمد عباس‌زاده
دو گل برای عباس‌زاده کافی بود تا او با درخشش در این بازی بهترین بازیکن زمین شود. عباس زاده گل نخست را روی یک ارسال از سمت چپ با ضربه سر زد و گل دوم را هم در نیمه دوم به ثمر رساند تا اولین 10 گله این فصل لقب بگیرد.

📌اتفاق ویژه: 

مصدومیت امین هاشمی‌فرد مهمترین اتفاق این بازی بود. او در دقیقه 40 با فرهاد کرمانشاهی مجید دچار برخورد شد و به شدت از ناحیه سر آسیب دید. این مصدومیت با ورود پزشکان به زمین همراه شد و در حالی که او به نظر دچار آسیب شدید از ناحیه سر شده بود، با آمبولانس از زمین بیرون رفت.

🔴حاشیه:
* در ابتدای بازی ابراهیم اشکش به سمت نیمکت تراکتور رفت.
* محمد نصرتی به همراه خمس با اشکش عکس یادگاری گرفتند.
* در دقیقه 40 هاشمی فر به شدت از ناحیه سر مصدوم شد.
* با مصدومیت هاشمی فر پزشکان وارد زمین شدند و مداوای او دقایقی زمان برد.
* مصدومیت او در اثر برخورد با دروازه‌بان تیم خودی رقم خورد.
* عباس‌زاده بعد از دومین گل که گل دهم او در این فصل بود، با اشاره دست دو رقمی شدن خود را جشن گرفت.
* تراکتور در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی را از دست داد.

دیدگاه‌ها