کد خبر : 1898323 | 11 فروردين 1402 ساعت 10:46 | 24.3K بازدید | 13 دیدگاه

حرکت او مورد توجه هواداران قرار گرفته است

جوگو: ساپینتو ناخدای استقلال در دل توفان

روزنامه پرتغالی و معروف اوجوگو نسبت به صحبت‌های روز گذشته ریکاردو ساپینتو واکنش نشان داده است.

جوگو: ساپینتو ناخدای استقلال در دل توفان

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پرتغالی استقلال روز گذشته یک بار دیگر روی مشکلات مالی این باشگاه تأکید کرد. ساپینتو با بیان اینکه او همین امروز می‌تواند قراردادش را فسخ کند و یک استراماچونی دیگر روی دست مدیران باشگاه بگذارد، گفت که قصد ندارد ایران را ترک کند و با این بازیکنان، تا پایان ادامه خواهد داد.

ساپینتو در نشست خبری دیروز گفت: باید بگویم مشکل مالی هم داریم‌. چهار ماه است حقوقم را دریافت نکرده‌ام اما هنوز بهترین خودم را انجام می‌دهم. سخت کار می‌کنم و اگر بخواهم قراردادم را لغو کنم می‌توانم این کار را بکنم. باشگاه هم باید کل مطالبات مرا بدهد‌ اما این کار را نکردم زیرا تا آخر با بازیکنانم پیش می‌روم. با این هواداران فوق‌العاده خیلی سخت می‌جنگیم تا ۲ عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

حالا اوجوگو، معروف‌ترین روزنامه پرتغال صحبت‌های سرمربی استقلال را در شماره امروز خود بازتاب داده و با تیتر "ساپینتو اجازه نمی‌دهد قایق غرق شود"، نوشت: سرمربی استقلال می‌تواند با دلیل موجه، قراردادش را فسخ کند اما ترجیح می‌دهد در این باشگاه بماند.

1837210

اوجوگو در ادامه نوشت: ریکاردو ساپینتو دیروز در رسانه‌های ایران، به دلیل ادامه هدایت استقلال آن هم علی‌رغم مشکلات مالی جدی که این باشگاه را تحت تاثیر قرار داده بود، مورد توجه قرار گرفت. این مربی امکان حرکت به سمت فسخ یک طرفه قرارداد را داشت، اما با وجود آن، تصمیم گرفت در سمت خود باقی بماند که تأثیر بسیار خوبی بر هواداران باشگاه گذاشته است که همچنان درگیر مبارزه برای عنوان قهرمانی هستند. آن‌ها با سه امتیاز کمتر نسبت به سپاهانِ تحت هدایت مورایس، در رتبه دوم قرار دارند.

رسانه‌های ایرانی یادآوری می‌کنند که مربی قبلی استقلال، آندره آ استراماچونی ایتالیایی، دقیقاً به همین دلیل، یعنی به دلیل بدهی و عدم دریافت حقوقش، با استقلال فسخ کرد. اما ساپینتو در این زمینه رفتاری مثال زدنی دارد و ترجیح می‌دهد منتظر بماند و زمان بیشتری را به هیئت مدیره بدهد تا به تلاش برای حل مشکلات مالی ادامه دهد.

اتفاقاً یکی از مشکلات آن‌ها مربوط به بدهی هنگفت به آندره آ استراماچونی است که باشگاه حتی برای حل هر چه سریع‌تر آن، از دولت محلی کمک خواسته است. بازیکنان تیم نیز پولی دریافت نکرده‌اند که این مسئله باعث شده است در هفته‌های اخیر، یک جلسه تمرینی را لغو کنند و از هیئت مدیره بخواهند اقدامات فوری در این زمینه انجام دهد.

1837209

دیدگاه‌ها