کد خبر : 1899210 | 16 فروردين 1402 ساعت 14:15 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

با غیبت شش بازیکن کلیدی؛

گل‌گهر خالی‌تر از همیشه به ذوب‌آهن رسید

سعید الهویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در دومین حضور روی نیمکت این تیم با غیبت 6 بازیکن کلیدی‌اش به دلیل محرومیت و مصدومیت مواجه شده است.

گل‌گهر خالی‌تر از همیشه به ذوب‌آهن رسید

به گزارش "ورزش‌سه"، روز گذشته بود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره دیدار جنجالی استقلال و گل‌گهر اعلام کرد و براین اساس اریک بایناما علاوه بر جریمه نقدی 50 میلیون تومانی، دو جلسه نیز از همراهی تیمش محروم شد تا دیدار برابر ذوب‌آهن را به همین دلیل از دست بدهد.
دیگر محروم گل‌گهر در این مسابقه نوید عاشوری است که با دریافت کارت زرد در مصاف با نساجی مازندران فرصت حضور در دیدار هفته بیست و پنجم را از دست داده است.

علاوه بر این دو بازیکن که به دلیل محرومیت در دیدار روز جمعه مقابل ذوب‌آهن در اصفهان حضور ندارند، محمد اکبرمنادی، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری و علی علیزاده هم دیگر بازیکنان غایب گل‌گهر در مقابله با شاگردان تارتار خواهند بودند که به دلیل مصدومیت امکان حضور در این مسابقه دور از خانه را ندارند.

1838823

با این وصف و در شرایطی که سعید الهویی دومین حضورش روی نیمکت گل‌گهر را تجربه می‌کند، کار بسیار سختی برای انتخاب ترکیب اصلی تیم و در ادامه برای انتخاب بازیکن‌های جایگزین دارد.

دیدگاه‌ها