کد خبر : 1899582 | 18 فروردين 1402 ساعت 14:10 | 38.7K بازدید | 16 دیدگاه

کیکه ستین:

هیچ روزی برای بازی مقابل رئال مادرید خوب نیست

مربی ویارئال معتقد است رئال غیرقابل پیش‌بینی‌ترین تیم دنیاست و هیچ زمانی را برای بازی برابر این تیم نمی‌توان مطلوب دانست.

هیچ روزی برای بازی مقابل رئال مادرید خوب نیست

به گزارش "ورزش سه"، ویارئال با هدایت کیکه ستین فردا در برنابئو باید به مصاف رئال برود. ویارئال که در بازی رفت موفق به شکست رئال شد ولی در کوپا دل ری برابر این تیم شکست خورد، در بدترین زمان باید با رئال روبه‌رو شود. رئال پس از برتری 0-4 برابر بارسا از لحاظ روحی در بهترین شرایط قرار دارد.

1760805

کیکه ستین که زمانی با بارسا برابر رئال شکست را تجربه کرده بود، در مورد بازی فردا گفت: «بله، رئال در بهترین شرایط روحی قرار دارد ولی حتی اگر در بدترین شرایط بود نیز نمی‌توانستیم از رویارویی برابر آنها خوشحال باشیم. هرگز نمی‌توان فهمید چه زمانی بهترین زمان برای بازی برابر رئال است. مهم نیست برابر این تیم مالک توپ باشید یا خیر. رئال می‌تواند در دقیقه 95 همه معادلات را برهم بزند. در همین بازی رئال برابر وایادولید، درست در زمانی که حریف بهتر بود، رئال به گل رسید و در پایان با 6 گل برنده شدند. در بازی برابر بارسا نیز همین شرایط بود و رئال پس از زدن گل اول، کاملا متفاوت بازی کرد.»

1839026

ستین ادامه داد: «این خصوصیت تغییر شکل سریع و غیرقابل پیش‌بینی بودن رئال در دنیا بی‌نظیر است و هیچ توضیحی نمی‌توان برایش داشت. آماده‌سازی تیم برای بازی مقابل رئال همیشه سخت است. مثلا الان نمی‌دانم فردا بهتر است دفاع کنیم و چشم به ضدحمله داشته باشیم یا توپ و میدان را در دست بگیریم.»

دیدگاه‌ها