کد خبر : 1899755 | 19 فروردين 1402 ساعت 10:58 | 12K بازدید | 2 دیدگاه

فینال فوتسال جام رمضان آمل ۳هزارنفری برگزار شد

پرونده مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان آمل درحالی جمعه شب با حضور حدود ۳هزار نفری علاقمندان در دیدار نهایی این دوره از مسابقات بسته شد که حدود یک ساعت ونیم قبل از شروع مسابقه در ورودی سالن به علت تکمیل ظرفیت سالن بسته شده بود.

فینال فوتسال جام رمضان آمل ۳هزارنفری برگزار شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا در دیدار نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان آمل که درسالن ورزشی پیامبراعظم (ص) این شهر برگزار شد، تیم هایپرکیان با نتیجه ۲بر صفر تیم یاران مرحوم حسین کاظمی را شکست داد و ضمن بالا بردن جام قهرمانی این دوره از مسابقات، جایزه نقدی ۲۰۰ میلیون ریالی را نیز ازآن خود کرد.

شاگردان جواد رزاقی درتیم هایپرکیان آمل در حالی به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافتند که تنها یک گل در طول برگزاری این مسابقات از حریفان دریافت کرده بودند و دروازه بان این تیم نیز عنوان بهترین گلر جام نیز شناخته و تجلیل شد.

از سوی کمیته برگزاری مسابقات به علت برگزار نشدن دیدار رده بندی، هر دو تیم "ضایعات اعتماد و آشپزباشی" به طور مشترک سوم شدند.

 

در آیین تجلیل از تیم‌ها و بازیکنان برتر این دوره از مسابقات که با حضور نماینده مردم شهرستان آمل درمجلس شورای اسلامی و رییس هیات فوتبال مازندران و دیگر مسئولان شهری برگزار شد، به تیم دوم مسابقات نیز ۱۳۰ میلیون ریال جایزه نقدی به همراه جام اهداء شد.

رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال شهرستان آمل، گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان آمل از سوم فروردین ماه امسال با حضور ۲۷ تیم در ۵ گروه سه تیمی و ۳ گروه چهار تیمی برگزار شد واز هر گروه دو تیم برتر به جمع ۱۶ تیم پایانی صعود کردند.

سعید بابائیان، افزود: از مرحله یک شانزدهم نهایی تا نیمه نهایی، بازی‌ها به صورت تک حذفی برگزار تا چهره چهارتیم مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

جمعیت دو تا سه هزار نفری هرشب تماشاگران بازی‌های جام رمضان آمل

وی ادامه داد، به علت همزمانی مسابقات فوتسال جام رمضان امسال با تعطیلات نوروزی به طور میانگین هرشب دو تا سه هزارنفر از نزدیک درسالن ورزشی پیامبراعظم آمل بازی تیم‌های مورد علاقه خودشان را تماشا می‌کردند.

وی اضافه کرد: در شب پایانی مسابقات به علت استقبال زیادی که علاقمندان برای حضور در سالن داشتند وبه علت تکمیل شدن ظرفیت، به ناچار در ورودی سالن را بستیم.

حضور ملی پوشان لیگ برتری درفوتسال آمل

 

رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال شهرستان آمل، سطح برگزاری مسابقات امسال جام رمضان این شهرستان را کیفی و یکی ازبهترین دوره‌های برگزاری مسابقات اعلام کرد و گفت: حضور بازیکن ملی پوش و حاضر در تیم‌های لیگ برتر فوتسال کشور در تیم‌های شرکت کننده درجام رمضان امسال باعث ایجاد انگیزه در تیم‌های شرکت کننده و نیز حضور پرشور تماشاگران شده بود.

بابائیان ابرازامیدواری کرد، تداوم برگزاری منظم این مسابقات باعث ایجاد انگیزه در بین ظرفیت‌های فوتسالی شهرستان آمل ازجمله مربیان وشناسایی استعدادهای جدید فوتسالی دراین شهرستان شود.

دیدگاه‌ها