کد خبر : 1920561 | 23 فروردين 1402 ساعت 12:55 | 38.4K بازدید | 25 دیدگاه

انتقاد شدید از اوپامکانو: او به سیتی پیوسته است!

بسیاری از روزنامه‌های اروپایی انتقادهای شدیدی را از عملکرد دایو اوپامکانو، مدافع بایرن مونیخ، مطرح کردند.

انتقاد شدید از اوپامکانو: او به سیتی پیوسته است!

به گزارش "ورزش سه"، اوپامکانو شب گذشته عملکرد بسیار فاجعه‌باری را در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر منچسترسیتی به نمایش گذاشت. 

گل دومی که سیتی به ثمر رساند روی اشتباه فاحش او بود و این مدافع فرانسوی در طول بازی هم بارها نشان داد که از ثبات کافی برخوردار نیست و نمی‌تواند مهره قابل اعتمادی در ترکیب تیمش باشد. 

همین موضوع باعث شد که تمامی روزنامه‌های اروپایی از عملکرد او انتقاد کنند و مطالبی را درباره این نمایش ضعیف به چاپ برسانند. 

موندو دیپورتیوو: اوپامکانو به سیتی پیوسته است. بازی غیرقابل توجیه این مدافع میانی نقطه ضعف بایرن بود. حتی با این که او پیراهن بایرن را به تن داشت، هر تماشاگری ممکن بود فکر کند که به کور رنگی دچار شده چون او عملا انگار در بسیاری از مواقع پیراهن آبی آسمانی به تن داشت. 

1851389

آر ام سی اسپورت: اشتباه افتضاح اوپامکانو باعث شد برناردو سیلوا گل دوم را بزند. اوپامکانو به خاطر از دست دادن توپ در فاصله 20 متری دروازه قابل بخشیدن نیست.

دیلی میل: اشتباه فاجعه‌بار اوپامکانو باعث شد که سیتی گل دوم را به ثمر برساند. او نتوانست کنترل درستی روی توپ داشته باشد و جک گریلیش توپ را از او گرفت. بازی تنها پنج ثانیه بعد 0-2 شد. اشتباه وحشتناک او بود که باعث شد سیتی برابر بایرن پیروز شود. 

گاتزتا دلو اسپورت: عجب شب بدی برای اوپامکانو. 

جیمی کاراگر در اسکای اسپورت هم او را به سخره گرفت: اوپامکانو به جای کوناته در تیم ملی فرانسه بازی می‌کند.

نظرات دیگر رسانه‌ها درباره بازی

جدای از عملکرد بد اوپامکانو در این بازی، بسیاری از رسانه‌های اروپایی از نمایش ضعیف بایرن در ورزشگاه اتحاد هم انتقاد کردند. 

سان: توماس توخل احساس خواهد کرد که همتایش روی نیمکت سیتی امشب ضربه بدی به او زد و حالا باید با سری افکنده به همراه تیمش راهی مونیخ شود. این تیم در نیمه اول اعتماد به نفس زیادی داشت تا زمانی که رودری گل معجزه‌آسای اول را برای تیم میزبان به ثمر رساند.

دیلی میل: بایرن برای مدتی طولانی خوب بازی کرد اما در آخر نتوانست از این فرصت استفاده کند و سیتی از سلطه‌اش بر بازی بهره برد تا در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با سه گل به پیروزی برسد.

گاردین: آیا امسال بالاخره همان سالی خواهد بود که منچسترسیتی و پپ گواردیولا منتظرش بودند؟ شواهد اینطور نشان می‌دهد و آخرین مثال درخشش این تیم در زمان درست مقابل چشمان شوکه شده آلمان است و البته بقیه اروپا.»

1851381

مارکا: شاگردان جدید توخل بدون حضور ژوائو کانسلو، توماس مولر و سادیو مانه به زمین رفتند و باز هم توانستند به خوبی برابر سیتی که باید از ادرسون سپاسگزار باشد دفاع کنند.

ال پایس: با توجه به چیزی که در انگلیس دیدیم، امید زیادی برای بایرن وجود ندارد که بتواند در بازی برگشت نتیجه را جبران کند.

کوریره دلو اسپورت: با توجه به سطح تیم‌هایی که توخل هدایت آنها را برعهده دارد هیچ چیز قطعی نیست اما می‌توان گفت که سیتی با برتری قابل توجهی قدم به باواریا و بازی برگشت خواهد گذاشت.

گاتزتا دلو اسپورت: منچسترسیتی، درس فوتبال: 0-3 برابر بایرن و نزدیک شدن به نیمه نهایی.

اکیپ: ارلینگ هالند و برناردو سیلوا، دو گلزن این بازی، نمایی از سلطه منچسترسیتی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ بودند.

دیدگاه‌ها