کد خبر : 1920758 | 24 فروردين 1402 ساعت 15:08 | 30.6K بازدید | 15 دیدگاه

رم - فاینورد: جهانبخش به دنبال عکسی متفاوت از بیرانوند

کاپیتان تیم ملی ایران به عنوان یکی از ستاره‌های فاینورد امشب تقابلی ویژه با شاگردان مورینیو پیش‌رو خواهد داشت.

رم - فاینورد: جهانبخش به دنبال عکسی متفاوت از بیرانوند

به گزارش “ورزش سه”، فاینورد امشب در دیداری جذاب از لیگ اروپا برابر رم ایتالیا قرار خواهد گرفت و این جدال برای فوتبال‌دوستان ایرانی نیز از جذابیت‌های خاصی برخوردار است.

رم یکی از تیم‌های محبوب در بین فوتبال‌دوستان ایرانی است و به این ترتیب این باشگاه قدیمی ارتباط خاصی نیز با هواداران ایرانی‌اش طی سالیان اخیر شکل داده و حتی اقدام به تاسیس صفحه‌ای ویژه ایرانیان نیز کرد و با توییت‌های خاص خود این ارتباط را قوی‌تر کرده است.

در این میان اما تقابل علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی ایران، در ترکیب فاینورد بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیتش، با رم نیز از جذابیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود. ستاره ایرانی فاینورد که سابقه حضور در لیگ انگلیس را نیز در کارنامه دارد، در بازگشت دوباره به لیگ هلند بار دیگر توانسته در نقش ستاره تیمش ظاهر شود و یکی از امیدهای فاینورد برای عبور از این مرحله محسوب می‌شود.

پیش از این علیرضا بیرانوند در ترکیب تیم آنتورپ بلژیک سابقه تقابل با تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو را در زمان هدایت تاتنهام در کارنامه دارد.

1851797

هرچند این دیدار با چند سیو‌ مناسب از سوی علیرضا بیرانوند همراه بود، اما در نهایت این تاتنهام بود که برنده بازی لقب گرفت و از این مرحله با هدایت ژوزه مورینیو صعود کرد. در پایان بازی علیرضا بیرانوند در راهروی منتهی به رختکن با سرمربی پرتغالی و صاحب‌نام آن مقطع تاتنهام دیدار کرد و سلفی خود را که البته از کیفیت مناسبی نیز برخوردار نبود به یادگار ثبت کرد.

باید دید در بازی امشب دو تیم فاینورد و رم ایتالیا چه عملکردی از سوی جهانبخش ثبت خواهد شد و ستاره ملی‌پوش ایرانی چه تصویری با مورینیو ثبت می‌کند.

دیدگاه‌ها