کد خبر : 1921157 | 26 فروردين 1402 ساعت 15:35 | 28.8K بازدید | 4 دیدگاه

در فوتبال ایران هزار تومان پول مفت هم وجود ندارد

خبرنگاران زیرآب ملی‌پوش تراکتور را زدند!

صفا هادی در گفت‌وگو‌ با برنامه پادکست از حضور مجددش در تیم‌ ملی عراق و شیطنت رسانه‌ها صحبت کرد.

خبرنگاران زیرآب ملی‌پوش تراکتور را زدند!

به گزارش "ورزش سه" وی در پاسخ به حضور دوباره در تیم‌ ملی عراق و تماس سرمربی این تیم‌ این‌گونه پاسخ داد: کاساس سرمربی عراق، در تماسی که با خمس داشت از وضعیت من جویا شد.شیطنت رسانه‌ها و خبرنگاران باعث شد که خود‌ کاساس شخصا با خمس تماس بگیرد و از هموطنش در مورد وضعیت من در باشگاه تبریزی مطلع شود.

هادی  سپس گفت: بعضی خبرنگاران باعث با رفتارشان باعث دور ماندن من از تیم ملی شدند.

صفا از شیطنت‌ها رسانه در این مدت گلایه کرد و گفت: من از طرف خودم‌ صحبت می‌کنم. جایگاهی که حضور دارم، مورد انتقادات زیادی خواهد بود. اگر زیاد به این انتقاد توجه کنی، از فوتبال دور می‌شوی. اگر ستاره باشی، با جدیت به تمرین نخواهی رفت و اگر بازیکن معمولی باشی بیش از حد درگیر فضای مجازی خواهی شد. الان اگر بخواهی در فضای مجازی عکسی منتشر کنی، باید یک تصویر حقیقی را به مخاطبینت منتقل کنی. خبرنگاران و رسانه‌ها باید درست‌ترین تصویر را به مخاطبین برسانند.

1852518

او در یک اظهارنظر جالب دیگر مدعی شد: در ایران هزار تومن هم به شما نمی‌دهند، اگر کاملا شما را نشناسند! برای من مهم باشگاه تراکتور و‌ هوادارانش است. هواداران و گروه‌های مجازی که از لحاظ مالی جهت تخریبم تأمین می‌شوند، برایم ذره‌ای اهمیتی ندارند.

صفا درباره تمدید قراردادش با تراکتور هم گفت: این یک اتفاق طبیعی است در کشوری که فوتبال را دوست‌ دارند و در صورت اتمام قراردادت و رضایت باشگاه با آن‌ها ادامه می‌دهی.

وی در پاسخ به بهترین بازیکن حال حاضر عراق گفت: از نظر من بشار رسن در حال حاضر از کیفیت بالایی برخوردار است و بهترین به شمار می‌رود.

صفا صحبت‌های خود را این‌گونه پایان داد: رویای من حضور مجدد در فوتبال اروپا برای چندین سال است.

دیدگاه‌ها