کد خبر : 1923102 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 18:25 | 16.7K بازدید | 13 دیدگاه

بی‌اعتمادی به کپا و مندی، چلسی دروازه‌بان می‌خرد

اینتر روی آندره اونانا 40 میلیون یورو قیمت گذاشته است. چلسی به دنبال دروازه‌بان نراتزوری است و به این ترتیب، سنگ بزرگی جلوی پایشان گذاشته شده است.

بی‌اعتمادی به کپا و مندی، چلسی دروازه‌بان می‌خرد

به گزارش "ورزش سه"، تازه یک سال است که اونانا به عنوان بازیکن آزاد از آژاکس به اینتر پیوسته، اما شایعه شده که قصد ترک سن‌سیرو را دارد و هنوز فصل نقل و انتقالات تابستانی فرا نرسیده، تیم‌های لیگ برتری برای خریدن این بازیکن 27 ساله صف کشیده‌اند. روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت، گزارش کرد که اینتر برای دروازه‌بان کلمبیایی پول زیادی طلب خواهد کرد، با این حال آماده فروش او است. همچنین مدیران چلسی آماده ملاقات با مدیران اینتر هستند تا درباره اونانا صحبت کنند. 

چلسی هم اکنون کپا و ادوارد مندی را دارد، اما از عملکرد آنها به ویژه در فصل جاری آنطور که باید و شاید راضی نیست و می‌خواهد اونانا که پتانسیل زیادی از خودش نشان داده را به خدمت بگیرد. البته این دروازه‌بان 4 سال دیگر با اینتر قرارداد دارد؛ بنابراین چلسی نمی‌تواند او را ارزان به استمفوردبریج ببرد؛ اما مدیران چلسی بعد از عوض شدن مالک باشگاه در سال 2022 نشان داده‌اند که آماده سرمایه‌گذاری سنگین روی بازیکنان مدنظرشان هستند. 

اینتر این فصل به کمک واکنش‌های درخشان اونانا تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان و نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا پیش رفته است.

دیدگاه‌ها