کد خبر : 1923119 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 19:22 | 67.7K بازدید | 8 دیدگاه

فردیناند آب پاکی را روی دست هری ریخت

مگوایر دیگر رنگ پیراهن یونایتد را نمی‌بیند

ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، می‌گوید با اینکه اریک تن‌هاخ در مرکز خط دفاعی گزینه‌ای ندارد ولی بعید است هری مگوایر در هفته‌های آینده برای شیاطین سرخ بازی کند.

مگوایر دیگر رنگ پیراهن یونایتد را نمی‌بیند

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به مصدومیت لیساندرو مارتینز و رافائل واران در شرایط فعلی به نظر می‌رسد انتخاب طبیعی اریک تن‌هاخ برای یکی از پستهای دفاع وسط تیمش هری مگوایر باشد. اما ریو فردیناند معتقد است حتی با این شرایط بعید است که مربی هلندی بخواهد در هفته‌های آینده از مگوایر استفاده کند و شاید ترجیح بدهد در مرکز خط دفاعی از زوج لیندلوف و لوک شاو استفاده کند.

شاو و لیندلوف دیشب در بازی نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل برایتون زوج دفاع وسط یونایتد را تشکیل دادند و در 120 دقیقه دروازه تیم‌شان را بسته نگه داشتند. هری مگوایر به دلیل محرومیت نمی‌توانست در این بازی به میدان برود.

1854741

مگوایر در روزهای اخیر به خصوص به دلیل نقشی که در شکست 3-0 یونایتد مقابل سویا در لیگ اروپا داشت و به ویژه به دلیل اشتباه فاحش او روی گل اول سویا با انتقادهایی بسیار شدید مواجه بوده است.

ریو فردیناند هم ضمن همراهی با منتقدان مگوایر گفت: "بعید می‌دانم تن‌هاخ در هفته‌های آینده زوج دفاع وسطش را تغییر بدهد و همین زوج دیشب را مورد استفاده قرار خواهد داد؛ زوک لوک شاو و لیندلوف. در جریان بازی دیدید آنها چقدر مطمئن بودند. در طول مسابقه ما اصلا احساس ناامنی نمی‌کردیم.

شاید یکی دو بار فرصت‌های نصفه نیمه‌ای برای برایتون پیش آمد، ولی آنها هیچوقت دچار اضطراب نشدند. تن‌هاخ کسی است که به عملکرد اهمیت می‌دهد و من بعید می‌دانم تا زمانی که واران و لیساندرو برگردند به این ترکیب دست بزند".

1856631

دیدگاه‌ها