کد خبر : 1934626 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 17:48 | 10.7K بازدید | 4 دیدگاه

رسیدگی اتحادیه به ادعای سرمربی لیورپول

رابطه غیرقابل‌ترمیم: کلوپ از این داور بدش می‌آید

اتحادیه فوتبال انگلیس تحقیقات رسمی درباره صحبت‌های یورگن کلوپ با داور دیدار دیشب لیورپول و تاتنهام را آغاز کرده است.

رابطه غیرقابل‌ترمیم: کلوپ از این داور بدش می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، دیشب و در جریان پیروزی دراماتیک لیورپول مقابل تاتنهام که با نتیجه 4-3 به دست آمد، یورگن کلوپ شب خاصی را سپری کرد و واکنش‌های پرشور او در کنار زمین به یکی از سوژه‌های این مسابقه تبدیل شد.

اما اوج حرکات جالب سرمربی لیورپول بعد از گل پیروزی‌بخشی بود که دیوگو ژوتا در وقت‌های تلف‌شده انتهای بازی به ثمر رساند. کلوپ به سرعت به سمت داور چهارم مسابقه، جان بروکز، دوید و مقابل چشم‌های او شروع به خوشحالی کرد. جالب اینجاست که دویدن کلوپ باعث مصدومیت او شد و صحنه‌هایی او که عضله همسترینگ پایش را با دست گرفته و درد می‌کشید یکی از سوژه‌های جذاب بازی دیشب بود.

1869378

ادعای کلوپ علیه داور بازی لیورپول- تاتنهام

اما کلوپ در پایان بازی ادعایی علیه داور اول مسابقه، پل تیرنی، مطرح کرد که ممکن است برای او عواقب داشته باشد. کلوپ مدعی شد که تیرنی جملاتی خطاب به او به کار برده که مناسب نبوده است. سرمربی لیورپول گفت: "برخوردهای ما و تیرنی سابقه دارد. واقعا نمی‌دانم او چه مشکلی با ما دارد. او قبلا گفته بود هیچ مشکلی نیست، ولی این حرف نمی‌تواند درست باشد. وقتی به من نگاه می‌کند از نوع نگاهش می‌شود فهمید که مشکل دارد. من واقعا این را درک نمی‌کنم. در انگلیس انگار هیچکس لزومی نمی‌بیند این‌طور مسائل را شفاف کند. ولی این داستان‌ها خیلی ظریف هستند و باید به آنها رسیدگی شود. حرفی که تیرنی وقتی داشت به من کارت زرد نشان می‌داد زد اصلا مناسب نبود".

1869758

کلوپ زمانی از تیرنی کارت زرد گرفت که به سمت داور چهارم دوید و مقابل چشمان او خوشحالی کرد.

اتحادیه داوران انگلیس به ادعاهای کلوپ واکنش نشان داد و اعلام کرد در حال گوش دادن به فایل صوتی است که از میکروفون پل تیرنی استخراج شده است. میکروفونی که به داور اول اجازه می‌دهد با کمک‌داورها و داور چهارم در ارتباط باشد.

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند اتحادیه فوتبال هم در این قضیه وارد شده و قصد دارد بعد از اطمینان از جزئیات آنچه بین کلوپ و داور مسابقه افتاده درباره اقدامات لازم علیه یکی از دو طرف تصمیم‌گیری کند.

1869759

سابقه درگیری کلوپ با پل تیرنی

کلوپ در صحبت‌های خود اشاره کرد که پل تیرنی با او و لیورپول مشکل دارد. برای مثال می‌توان به درگیری سرمربی لیورپول و این داور انگلیسی در سال 2020 اشاره کرد که کلوپ به یک تصمیم او در جریان دیدار تیمش مقابل استون‌ویلا به شدت اعتراض داشت. در سال 2021 و در جریان دیدار لیورپول و تاتنهام، کلوپ از تیرنی آنقدر عصبانی بود که به او گفت: "من با هیچ داوری مشکل ندارم، مشکل من فقط با تو است".

دیدگاه‌ها