کد خبر : 1934702 | 12 اردیبهشت 1402 ساعت 01:46 | 20.8K بازدید | 15 دیدگاه

به دلیل توهین کلوپ به داور: از لیورپول امتیاز کسر کنید!

مدیرعامل اتحادیه حمایت از داوران بریتانیا از اتحادیه فوتبال انگلیس درخواست کرده پس از اظهارات یورگن کلوپ در مورد پل تیرنی، از لیورپول امتیاز کسر شود!

به دلیل توهین کلوپ به داور: از لیورپول امتیاز کسر کنید!

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از برتری 4-3 مقابل تاتنهام در هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس پل تیرنی، داور مسابقه را به داشتن یک دستور کار مشخص علیه تیمش متهم کرد.

لیورپول در دقیقه 90+5 مسابقه شب گذشته توسط دیگو ژوتا به گل رسید و پیروزی دیرهنگام را جشن گرفت. کلوپ روی این صحنه پس از نزدیک شدن به جان بروکس، داور چهارم مسابقه، یک کارت زرد دریافت کرد و در این روند همچنین دچار مصدومیتی عجیب شد.

او اکنون قرار است به دلیل حمله لفظی‌اش به پل تیرنی با مجازات اتحادیه فوتبال انگلیس مواجه شود.

1869934

مارتین کسیدی، مدیرعامل اتحادیه حمایت از داوران بریتانیا معتقد است که لیورپول باید با کسر امتیاز مجازات شود. کسیدی به اکسپرس گفت:"تا زمانی که اتحادیه فوتبال این رفتار را با کسر امتیاز همراه نکند، رفتارها هرگز تغییر نخواهد کرد. جریمه 30 هزار پوندی لیورپول اتفاق بزرگی نیست. شروع کنید به کسر امتیاز از آن‌ها و تماشا کنید که چگونه سکوت می‌کنند و رفتارشان عوض می‌شود. ما معتقدیم که این یکی تصمیم درست است که از لیگ پایه تا لیگ برتر باید به آن عمل کنند. برای دهه‌ها این ممنوعیت‌هایی وجود داشته اما نه تنها بهتر نمی‌شود، بلکه بدتر می‌شود."

کسیدی در ادامه درباره کلوپ گفت: "نمی‌دانم او چگونه می‌تواند کارهایی را که از دوران حضورش در دورتموند انجام داده، توجیه کند. به عنوان یک طرفدار لیورپول، باب پیزلی، کنی داگلیش یا بیل شنکلی به اندازه یورگن کلوپ پرشور نبودند؟"

دیدگاه‌ها