کد خبر : 1935967 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 16:21 | 5.6K بازدید | 7 دیدگاه

اینتر آماده دربی اروپایی: این ترکیب اینزاگی است

اینتر برای دربی با میلان تمام اسلحه‌هایش را در اختیار دارد. باستونی مشکل خاصی ندارد و کنار دارمیان و آچربی بازی خواهد کرد و در خط حمله، ژکو، لائوتارو و لوکاکو آماده‌اند.

اینتر آماده دربی اروپایی: این ترکیب اینزاگی است

به گزارش "ورزش سه"، «72 ساعت پس از مسابقه، ممکن است مربی تیم به یک ایده رسیده باشد که برای مسابقه بعدی چه کسانی را به زمین بفرستد، اما بعد ممکن است در تمرین فردا، بازیکنان کاری کنند که نظرش عوض شود.» این را سیمونه اینزاگی با صداقت می‌گوید. 
تیمش تازه رم را برده، اما او باید از حالا به فکر دربی با میلان در اروپا باشد. ممکن است او امروز یک ترکیب خاص را برای مسابقه با میلان در ذهن داشته باشد، اما تمرین ریکاوری امروز را داشته و فردا و پس فردا هم دو جلسه تمرین دیگر برگزار می‌کند؛ بنابراین ممکن است نظرش عوض شود.
ببینیم در فکر مربی اینتر چه می‌گذرد:

دفاع
جلوی آندره اونانا، سه مدافع تیم بازی خواهند کرد: متئو دارمیان، فرانسیسکو آچربی و الساندرو باستونی. باستونی در بازی با رم کمی صدمه دید ولی چیز جدی‌ای نبود. فدریکو د آمبروزیو فردا در تمرین خواهد بود ولی برای اینکه در دربی چهارشنبه در ترکیب ثابت باشد، زود است.  
اگر در مورد باستونی مشکلی پیش بیاید، استفان د فرای جایش را پر خواهد کرد.

خط میانی
با توجه به اینکه دنزل دامفریز اواخر دیدار با رم از زمین بیرون کشیده شد تا آماده بازی با میلان بماند، هافبک هلندی قطعا در ترکیب اصلی و سمت راست خط میانی خواهد بود. فدریکو دیمارکو که جلوی رم نمایش خیره‌کننده دیگری داشت، در سمت چپ بازی می‌کند. نمی‌شود به نیکولو بارلا دست زد، همین‌طور هنریک مخیتاریان که در بازی با رم به او استراحت داده بودند و در ترکیب ثابت نبود. 
در نتیجه، یک جای خالی می‌ماند و دو بازیکن: هاکان چالهان‌اوغلو و مارسلو بروزوویچ. هر دو آماده‌اند و سخت بتوان گفت کدام‌یک در ترکیب ثابت خواهند بود.

خط حمله
اگر اتفاق غافلگیر کننده‌ای نیفتد، ادین ژکو و لائوتارو مارتینس در خط حمله خواهند بود. آمار روملو لوکاکو از ژکو بهتر است اما اینزاگی در چهار بازی مرحله حذفی برابر پورتو و بنفیکا از زوج مارتینس-ژکو در ترکیب اصلی استفاده کرده، حتی با وجود اینکه برابر هر دو حریف پرتغالی، لوکاکو بود که در بازی اول گل‌های سرنوشت‌سازی زد.
ژکو برابر رم 90 دقیقه نیمکت‌نشین بود که نشان می‌دهد اینزاگی برای دربی به او استراحت داده است.

دیدگاه‌ها