کد خبر : 1936402 | 19 اردیبهشت 1402 ساعت 19:00 | 9.5K بازدید | 1 دیدگاه

از موفقیت در اروپا تا سقوط: مربی نانت برکنار شد

آنتوان کومبوآره از مربیگری باشگاه نانت برکنار شد. در حالی که چهار هفته به پایان لیگ فرانسه مانده، نانت در رده هفدهم است.

از موفقیت در اروپا تا سقوط: مربی نانت برکنار شد

به گزارش "ورزش سه"، سقوط به لیگ دو در افق دید نانت است و هیئت مدیره باشگاه سرانجام به این نتیجه رسید که برای فرار از سقوط بهتر است مربی تیم را برکنار کند.
کومبوآره 59 ساله در 2021 هدایت نانت را برعهده گرفت و جانشین ریموند دومنک شد که دوره‌ای فاجعه‌بار در این باشگاه داشت.

مربی سابق پاری‌سن‌ژرمن با ورود خود، وضعیت تیم را زیر و رو کرد و آن را از سقوط نجات داد. قناری‌ها فصل قبل هم شگفتی‌ساز شدند و جام اتحادیه فرانسه را فتح کردند که اولین جام آنها از 2001 به بعد بود. زردپوشان در 2001 برای هشتمین بار لیگ یک را برده بودند.

1873253

نانت امسال در لیگ اروپا بازی کرد و حتی از دور گروهی هم بالا رفت تا اینکه در مرحله حذفی به یوونتوس باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت. اما برخلاف موفقیت نسبی در اروپا، در لیگ یک ضعیف ظاهر شده بودند ولی به هر حال، موقعیت تیم مطمئن به نظر می‌رسید و خطر سقوط تهدیدشان نمی‌کرد. 
ولی بعد از باخت مقابل یووه، کلا چرخ‌های تیم از کار افتاد و در 11 بازی اخیرش 7 بار شکست خورد و چهار بار مساوی کرد.

با جدی شدن خطر سقوط به دسته پایین‌تر، مدیران باشگاه به این نتیجه رسیدند که مربی فعلی قادر به تغییر وضعیت نیست و او را برکنار کردند.

در حال حاضر، پیر آریستوی، مربی تیم زیر 19 ساله‌های نانت هدایت تیم بزرگسالان را در چهار بازی باقی مانده برعهده خواهد گرفت و اوسوالدو ویزکاروندو، مدافع سابق نانت که مربی تیم زنان باشگاه است نیز به کادر فنی اضافه خواهد شد.

نانت در هفته سی و پنجم لیگ یک فرانسه، یکشنبه در زمین تولوز به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها