کد خبر : 1936465 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 01:25 | 65.3K بازدید | 83 دیدگاه

مودریچ: گل منچسترسیتی شرم‌آور بود

لوکا مودریچ، هافبک رئال مادرید، پس از تساوی 1-1 مقابل منچسترسیتی درباره گلی که کوین دی‌بروینه به ثمر رساند صحبت کرد.

مودریچ: گل منچسترسیتی شرم‌آور بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در مسابقه رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از منچسترسیتی میزبانی کرد و با نتیجه 1-1 به تساوی دست یافت.

در این مسابقه برای رئال وینیسیوس جونیور گلزنی کرد و گل منچسترسیتی را هم کوین دی‌بروینه به ثمر رساند.

بازیکنان رئال مادرید نسبت به گلی که دی‌بروینه به ثمر رساند اعتراض داشتند و معتقد بودند که پیش از گلزنی او باید به دلیل عبور توپ از خط کناری، پرتاب اوت به سود رئال اعلام می‌شد.

لوکا مودریچ، هافبک رئال مادرید، از احساسی که در دیدار با منچسترسیتی داشته، رضایت دارد: "نتیجه نشان می‌دهد که این رقابت ادامه دارد، فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم، می‌دانستیم که آن‌ها چگونه بازی می‌کنند، توپ را در اختیار داشتند اما آن‌ها موقعیت زیادی خلق نکردند، ما موقعیت‌های بیشتری داشتیم، گلی که به ما زدند شرم‌آور بود، در بازی برگشت به دنبال همه چیز خواهیم بود.

بازی؟ می‌دانستیم که آن‌ها مالکیت توپ را در اختیار دارند، پرس کردن آسان نیست، ما صبور بودیم تا فرصت مناسب را به دست آوریم، آن‌ها کار زیادی با توپ انجام ندادند.

حضور کاماوینگا؟ ما در نیمه اول چیزهایی را اصلاح کردیم، مربی گفته که باید بیشتر توپ را در اختیار داشته باشیم و بیشتر موقعیت خلق کنیم و این کاری است که انجام داده‌ایم. کاماوینگا می‌تواند وارد میانه میدان شود و ما خوب کار کرده‌ایم. فکر می‌کنم شایستگی نتیجه بهتر را داشتیم، اما نتیجه همچنان مثبت است و با همان شور و شوق و اعتماد به نفس پیش می‌رویم که می‌توانیم برنده شویم.

احساسات؟ این یک نتیجه باز است، ما آن را می‌دانستیم که قرار نیست همه چیز اینجا تمام شود، شانس دو تیم همچنان مساوی است.

دیدگاه‌ها