کد خبر : 1936491 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 02:53 | 63.8K بازدید | 36 دیدگاه

فحاشی به هواداران رئال و پرتاب غذا!

جنجال پدر هالند در سانتیاگو برنابئو (عکس)

رفتار عجیب پدر ارلینگ هالند باعث ایجاد تنش روی سکوهای ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شد.

جنجال پدر هالند در سانتیاگو برنابئو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی به تساوی 1-1 رضایت داد. شاگردان کارلو آنچلوتی در این دیدار به خوبی توانستند ارلینگ هالند را مهار کرده و اجازه گلزنی به او ندهند. شاید همین موضوع بود که عصبانیت پدر ستاره نروژی را برانگیخته و او را به انجام رفتارهایی جنجالی وادار کرد.

هالند پیش از بازی با رئال در 46 بازی 51 گل زده و 8 پاس گل داده بود و با میانگین یک گل در هر 70 دقیقه شانس اول گلزنی سیتی مقابل رئال به شمار می‌رفت اما مدافعان رئال و در راس آن آنتونیو رودریگر مثل سایه کنار او حضور داشتند و خلع سلاحش کردند.

1873388

آلف هالند، پدر ارلینگ که مثل اکثر بازی‌های پسرش در این بازی هم در ورزشگاه حضور داشت با هیجانی وصف ناپذیر 90 دقیقه پر فراز و نشیب سیتی-رئال را از VIP  تماشا کرد و جو سنگین کار باعث شد تا دست به یکسری رفتارهای احساسی و غیرقابل توجیه زده و جو سکوهای ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را متشنج کند.

1873389

پدر هالند به دلیل فحاشی و پرتاب غذا به سمت هواداران رئال مادرید حسابی آن‌ها را خشمگین کرد و اگر نیروهای امنیتی در کنارش حضور نداشتند شاید آسیبی جدی به پدر ستاره سیتی وارد می‌شد. آلف بعد از دسته گل‌هایی که به آب داده بود با اسکورت پلیس سکوها را ترک کرده و از ورزشگاه خارج شد.

دیدگاه‌ها