کد خبر : 1937695 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 21:15 | 28.3K بازدید | 12 دیدگاه

توتی: اگر تصمیم با من بود مورینیو راحت راضی می‌شد

فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم و فوتبال ایتالیا، درباره آینده ژوزه مورینیو در این تیم صحبت کرده و می‌گوید باید مانع از جدایی آقای خاص از جالوروسی شد.

توتی: اگر تصمیم با من بود مورینیو راحت راضی می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو توتی، اسطوره محبوب رم، با اشاره به شایعات اخیر درباره احتمال جدایی ژوزه مورینیو از جالوروسی در تابستان جاری می‌گوید اگر تصمیم‌گیری در باشگاه به عهده او بود به هیچ عنوان اجازه چنین کاری را نمی‌داد.

توتی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او درباره آینده مورینیو در رم پرسید گفت: "اگر تصمیم‌گیری به عهده من بود همه چیز خیلی ساده‌تر می‌بود. باید ببینیم چه پیش می‌آید."

1875769

علاوه بر مورینیو هواداران جالوروسی از جدایی ستاره آرژانتینی‌شان نگرانند. توتی در این باره هم صحبت کرد و گفت:" نمی‌دانم بین دیبالا و باشگاه چه گذشته و نمی‌دانم در آینده چه خواهد شد. دیبالا بهترین تصمیم را برای خودش خواهد گرفت."

یک خبرنگار هوادار رم از توتی خواست با دیبالا شام خورده و او را به ماندن در این تیم راضی کند. توتی در پاسخ گفت: "باید منتظر باشم و ببینم در پایان فصل چه می‌شود. اگر با شام خوردن بشود این کار را کرد چرا که نه."

اسطوره جالوروسی درباره بازی برگشت این تیم با بایر لورکوزن در نیمه‌نهایی لیگ اروپا هم صحبت کرد و گفت: "هنوز 90 دقیقه مهم باقی مانده تا به چیزی که همه ما دنبالش هستیم برسیم. ما می‌توانیم فینالیست باشیم."

1874863

دیدگاه‌ها