کد خبر : 1937697 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 21:11 | 29.3K بازدید | 3 دیدگاه

آقای گلی از ستاره حریف ایران گرفته شد (عکس)

کاپیتان تیم ملی امارات نتوانست به عنوان آقای گلی لیگ برتر امارات دست پیدا کند.

آقای گلی از ستاره حریف ایران گرفته شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علی مبخوت که کاپیتان تیم ملی امارات و تیم فوتبال الجزیره است، در آخرین مسابقه فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر امارات موفق به گلزنی مقابل اتحاد کلباء و شاگردان فرهاد مجیدی شد تا ۲۷ گله شود و به صدر جدول برترین گلزنان این رقابت‌ها صعود کند، اما یک شب بعد جایگاه او توسط ستاره توگویی العین گرفته شد.

کوجو لابا که طی سه فصل گذشته لیگ برتر امارات دو بار همراه با العین به عنوان آقای گلی این مسابقات رسیده بود، برای سومین مرتبه توانست به این مهم دست پیدا کند و با یک گل زده بیشتر نسبت به علی مبخوت در صدر جدول برترین گلزنان بایستد.

1875771

ستاره توگویی العین در آخرین مسابقه فصل که حضور ثابت در ترکیب تیمش مقابل البطائح داشت، در نیمه نخست موفق شد دو گل به ثمر رساند و به خاطر قطعی شدن آقای گلی‌اش، در شروع نیمه دوم که یک بازی کم‌اهمیت برای تیمش بود تعویض شود.

کوجو لابا با دبل مقابل البطائح ۲۸ گله شد و در حالی که توانست بهترین عملکردش در لیگ برتر امارات را طی چهار فصل متوالی به نمایش بگذارد، با یک گل بیشتر نسبت به علی مبخوت جایزه آقای گلی را از آن خود کرد تا کاپیتان تیم ملی امارات مثل فصل ۲۱-۲۰۲۰ نتواند به این مهم برسد.

1875770

علی مبخوت که کاپیتان حریف ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود، بهترین آمار گلزنی خود طی ۶ سال گذشته را در این فصل با زدن ۲۷ گل در ۲۵ مسابقه به ثبت رساند، اما با این وجود نتوانست آقای گلی را کسب کند.

دیدگاه‌ها