کد خبر : 1938252 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 16:36 | 3.5K بازدید | 1 دیدگاه

نیمه خرداد، زمان معرفی هیئت‌مدیره استقلال و پرسپولیس

سجادی: آرزویم ورود سرخابی‌ها به لیگ چوگان است

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه حضور در لیگ ملی چوگان اعلام کرد به مدیران باشگاه‌های سرخابی دستور داده در لیگ ملی چوگان تیم‌داری کنند.

سجادی: آرزویم ورود سرخابی‌ها به لیگ چوگان است

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم لیگ ملی چوگان که برای نخستین‌بار در حال برگزاری است، امروز با حضور سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، در زمین چوگان ذوالجناح ارتش برگزار شد.
وزیر ورزش در حاشیه حضور خود در این مسابقات، با اشاره به این‌که چوگان 3500 سال در ایران قدمت دارد، گفت: «در جشن واگذاری استقلال و پرسپولیس در هتل المپیک به مدیران عامل این دو باشگاه اعلام کردم به احترام تاریخ و تمدن ایران حداقل یک تیم در لیگ چوگان داشته باشند. آن‌ها می‌توانند در بخش آقایان و بانوان هم تیم‌داری کنند و بیش از یک تیم داشته باشند؛ اما متأسفانه هنوز این موضوع انجام نشده؛ اگرچه باشگاه‌ها درصدد انجام این کار هستند. آرزوی من این است که باشگاه‌های سرخابی پایتخت در چوگان تیم داشته باشند.»

سیدحمید سجادی که برای مراسم اهدای کاپ قهرمانی لیگ برتر به هیچ‌کدام از شهرهای قائمشهر یا کرمان سفر نکرده، درخصوص زمان معرفی هیئت‌مدیره جدید باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: «در نیمه خردادماه هیئت‌مدیره این دو باشگاه معرفی می‌شوند.»

دیدگاه‌ها