کد خبر : 1938298 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 19:17 | 16K بازدید | 1 دیدگاه

اشک‌های جلالی، پایانی بر یک ماه سکونشینی

ابوالفضل جلالی با به ثمر رساندن یک گل زیبا و تماشایی، ثابت کرد که می‌توانسته است در بازی‌های قبلی به میدان برود.

اشک‌های جلالی، پایانی بر یک ماه سکونشینی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از نکات مبهم همیشگی در ترکیب استقلال، نیمکت نشینی ابوالفضل جلالی در بازی‌های قبل و حضور ثابت جعفر سلمانی در سمت چپ آبی‌ها بود که این مسئله به یک سوال بزرگ برای هواداران این تیم تبدیل شده بود.

با توجه به در پیش بودن دیدار حساس جام حذفی برابر نساجی، ساپینتو تصمیم گرفت تا به برخی از بازیکنان تیمش از جمله سلمانی استراحت دهد و همین مسئله سبب شد تا ابوالفضل جلالی در این مسابقه از ابتدا به میدان برود.

جلالی که برای این دیدار انگیزه های بالایی داشت، عملکرد بسیار خوبی در نیمه نخست داشت و با باز کردن دروازه تراکتور در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست، امضای خود را پای عملکرد خوبش گذاشت.

1876953

جلالی با یک حرکت بسیار خوب از سمت چپ و نفوذ به خط دفاعی حریف، از روی خط محوطه جریمه ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که شوت دیدنی او به گوشه دروازه رفت و اخباری را مغلوب کرد.

جلالی پس از بازکردن دروازه تراکتور، نتوانست جلوی احساساتش را بگیرد و با چشمانی اشکبار به سمت جایگاه هواداران رفت. این بازیکن که مدت‌ها سکونشین و نیمکت نشین شده بود، سرانجام توانست خودش را به ساپینتو ثابت کند و به همین دلیل با چهره‌ای بغض آلود، گل زیباش را جشن گرفت.

درباره جلالی نیز می‌توان گفت که ساپینتو در یکی از نشست‌های خبری خود گفت که این بازیکن باید در تمرینات پرتلاش باشد و حالا می‌توان گفت که مدافع چپ جوان آبی‌ها، توانست تصمیم سرمربی پرتغالی را در مورد خودش عوض کند.

دیدگاه‌ها