کد خبر : 1938405 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 10:37 | 70.9K بازدید | 4 دیدگاه

ریکاردو ساپینتو و ریکاردو آلوز، صمیمانه‌تر از همیشه

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال و ریکاردو آلوز هافبک تاثیرگذار تراکتور در جریان بازی دو تیم برخورد گرم و صمیمی با هم داشتند.

ریکاردو ساپینتو و ریکاردو آلوز، صمیمانه‌تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، در بازی قبلی استقلالتراکتور در استادیوم آزادی تنش‌هایی میان سرمربی استقلال و بازیکن تراکتور به وجود آمد تا جایی که روزبه چشمی مداخله کرد و از ریکاردو آلوز به خاطر بحث با سرمربی استقلال انتقاد کرد. البته در آن بازی و در پایان مسابقه که با برتری دو بر یک استقلال به پایان رسید، ریکاردو آلوز به سمت سرمربی تیم استقلال رفت تا به تنش پایان دهد که با استقبال گرم ساپینتو مواجه شد و بحث در همان بازی به پایان رسید.

روز گذشته و در استادیوم آزادی و پیش از شروع بازی آلوز از ساپینتو برای بازی رخصت گرفت و سرمربی تیم استقلال هم برخورد گرم و صمیمانه‌ای با او داشت تا نشان دهد از سوء تفاهمات گذشته چیزی در ذهن خود سیو نکرده است.

1877210

ریکاردو ساپینتو همچنین در ابتدای بازی به سمت نیمکت تراکتور رفت و برخورد گرم و صمیمی با پاکو خمس داشت. این دو در انتهای بازی هم با وجود شکست 7-1 تراکتور به هم خسته نباشید گفتند و بر خلاف تنش‌های داخل زمین که منجر به اخراج آرش قادری و روزبه چشمی شد، در نیمکت از تنش و درگیری هیچ خبری نبود و تماشاگران حاضر در استادیوم یک بازی زیبا و جذاب با موقعیت‌های متعدد و گل‌های فراوان دیدند. هر چند تماشاگران تیم تراکتور انتظار این نتیجه را نداشتند و پیش از اینکه رضا عادل در سوت خود به علامت پایان بازی بدمد، استادیوم را ترک کردند.

دیدگاه‌ها