کد خبر : 1938469 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 15:36 | 37.9K بازدید | 34 دیدگاه

برای جام حذفی، استقلال زود دست به کار شد!

شاگردان ساپینتو تمرین ریکاوری پس از بازی برابر تراکتور را در کمپ حجازی برگزار کردند.

برای جام حذفی، استقلال زود دست به کار شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال بهترین پیروزی تاریخ خود در لیگ برتر را در شرایطی به دست آورد که فصل برای آنها هنوز به پایان نرسیده و آبی‌ها شانس قهرمانی در جام حذفی را پیش روی خود می‌بینند.

از این رو، شاگردان ساپینتو امروز با جدیت تمام در تمرین ریکاوری حاضر شدند تا خیلی زود بدن‌هایشان را برای مسابقه با نساجی در جام حذفی آماده کنند.

تمرینی که در کمپ حجازی برگزار شد، پر بود از صورت‌های شاد و خنده‌های پردوام روی آن. جایی که بازیکنان و اعضای کادر سرمست از پیروزی هفت‌گله برای بازی با نساجی هم استارت زدند.

ساپینتو طبق عادت همیشگی با گلزن‌هایش در تمرین روز بعد از بازی عکس یادگاری گرفت. عکسی که این بار بازیکنان حاضر در آن به ضرب و زور و مهربان ایستادن در کنار هم، در قاب دوربین عکاس باشگاه جا شدند.

نکته جالب اینکه با تصمیم یحیی گل محمدی، تمرین پرسپولیس به مدت 2 روز تعطیل شد اما ساپینتو فردای پیروزی بزرگ مقابل تراکتور، شاگردانش را به تمرین فراخواند تا نشان دهد از انگیزه بالایی برای به دست آوردن جام دارد.

حالا استقلال با یک تیم آماده برای یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل به امید رسیدن به تقابل انتقامی با سرخ‌ها آماده می‌شود و باید دید در نهایت، این مسابقه پراهمیت چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت.

1877311
ساپینتو به مانند همیشه و در تمرینات بعد از پیروزی‌های استقلال در این فصل، با گلزنان تیمش در بازی قبل عکس یادگاری گرفت. استقلال یک شب باورنکردنی را در استادیوم آزادی سپری کرد و با 7 گل از سد تراکتور گذشتند تا نشان دهند به دنبال جبران از دست رفتن قهرمانی لیگ در جام حذفی هستند. به همین دلیل تعداد گلزنان این تصویر یادگاری بیشتر از حالت عادی است.
1877312
1877313
1877314
1877315
1877316

دیدگاه‌ها