کد خبر : 1938523 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 18:58 | 32.1K بازدید | 8 دیدگاه

خامه روی کیک جشن قهرمانی

لژیونر قهرمان ایرانی در تیم منتخب فصل!

احسان حاج‌صفی به عنوان برترین مدافع چپ فوتبال یونان در ترکیب تیم منتخب فصل سوپرلیگ قرار گرفت.

لژیونر قهرمان ایرانی در تیم منتخب فصل!

به گزارش "ورزش سه"، سوپرلیگ یونان در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ در شرایطی به پایان رسید که آ ا ک آتن موفق شد بالاتر از پاناتینایکوس و المپیاکوس، دو غول سنتی فوتبال این کشور، قهرمان شود.

در این بین نمی‌توان از نقش فوق‌العاده پررنگ احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران، به سادگی گذشت. ستاره خط دفاعی زردپوشان پایتخت یونان که با عملکردی چشم‌گیر در طول فصل، نه‌تنها موجبات قهرمانی تیمش را فراهم کرد، بلکه مدیران باشگاهش را به تمدید دوساله قرارداد مجاب کرد.

حاج‌صفی که در این فصل همواره جزء بازیکنان شاخص تیمش قرار داشت، حالا در تیم منتخب فصل یونان جای گرفته و به عنوان مدافع چپ، یکی از یازده بازیکن برتر سوپرلیگ لقب گرفته است.

1877404

حاج‌صفی در ۲۰ بازی این فصل در فصل عادی برای تیمش به میدان رفت و بعد از آن هم در ۹ مسابقه از ۱۰ بازی مرحله قهرمانی در ترکیب تیمش قرار گرفت و در هر یک از این فازها، یک پاس گل برای تیمش داد.

البته که انتخاب حاج‌صفی در تیم منتخب فصل فوتبال یونان فقط معطوف به برگزارکننده رسمی سوپرلیگ نیست و سایت‌های آماری معتبر چون سوفا اسکور و فلش‌اسکور نیز آچار فرانسه تیم ملی را در سالیان اخیر را به عنوان برترین مدافع چپ فصل انتخاب کرده‌اند.

همچنین احسان این فرصت را دارد تا در کنار میلاد محمدی، به عنوان قهرمانی در جام حذفی هم دست پیدا کند تا دوگانه‌ای ماندگار به عنوان لژیونرهای فوتبال ایران در این فصل را تصاحب کنند.

دیدگاه‌ها