کد خبر : 1938640 | 30 اردیبهشت 1402 ساعت 13:01 | 71K بازدید | 28 دیدگاه

استقلال خوزستان، از جشن قهرمانی تا جشن صعود

یک اتفاق بزرگ دیگر برای استقلال خوزستان در راه است. نایب قهرمانی در لیگ یک و صعود به لیگ برتر.

استقلال خوزستان، از جشن قهرمانی تا جشن صعود

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان با هدایت سیروس پورموسوی در گام پایانی از سد آرمان گهر تیم سیزدهم جدول عبور کند، نایب قهرمان می‌شود و دومین سهمیه صعود به لیگ برتر بعد از شمس آذر را به دست خواهد آورد.

حمایت‌های گروه صنعتی از استقلال و محول کردن هدایت تیم به سیروس پورموسوی موجب احیای دوباره این تیم شده است. حمایت‌هایی که پیش تر موجب قهرمانی تیم در لیگ برتر شده بود و اگر این حمایت‌ها ادامه داشته باشد، بی شک استقلال خوزستان این پتانسیل را دارد در لیگ برتر هم به تیم قابل احترامی تبدیل شود. چرا که اولا خوزستان مهد استعداد در فوتبال کشور است و از همه مهمتر در فوتبال حرفه ای تامین بودجه کافی حرف اول را در موفقیت می‌زند.

استقلال در دور رفت با وجود نمایش‌های خوبی که در برابر حریفان داشت، در جمع مدعیان قرار نگرفت و این به خاطر تساوی‌های پرتعداد بود. تا جایی که اکنون در جمع تیم‌های پرتساوی در فصل جاری قرار دارد. اما قابل پیش بینی بود، سیروس پورموسوی با برطرف کردن ایرادات تیم در تعطیلات زمستانی با استقلال خوزستان گام‌های موثرتری به سود صعود به لیگ برتر بردارد. او در تیمی که قهرمان لیگ برتر شد، دستیار اول عبدالله ویسی بود و نقشه راه صعود را می‌دانست و این سیر در دور برگشت این قدر خوب طی شد که اکنون استقلال خوزستان بعد از شمس آذر دومین مدعی صعود به لیگ برتر است و تنها یک گام با این اتفاق بزرگ فاصله دارد. شکست آرمان گهر.

1877582
این تصویری از جشن قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر است. تیمی که سرمربی آن عبدالله ویسی و مربی اش سیروس پورموسوی بود.

سیروس پورموسوی و تیمش باتجربه تر از آنند که از هم اکنون صعود خود را به لیگ برتر قطعی بدانند و به دنبال برپایی جشن صعود و برنامه ریزی برای آن باشند. این کار باید در پایان بازی با آرمان گهر و بعد از سوت داور انجام شود. آن‌ها برای صعود نیاز به یک بازی خوب دیگر دارند. بازی ای که باید با شکست حریف همراه باشد چرا که در صورت شکست و کسب تساوی شانس صعود به دیگر تیم‌ها از جمله فجر سپاسی خواهد رسید. استقلال خوزستان با 42 گل زده بعد از شمس آذر بهترین تیم درفاز تهاجمی بوده و تا به این جای کار نشان داده بعد از شمس آذر تیمی شایسته برای صعود به لیگ برتر است.

آبی پوشان اهوازی در بازی گذشته و در ساوه بازی هوشمندانه ای در برابر خوشه طلایی به نمایش گذاشتند. فوتبالی که منطق چاشنی آن بود و اتفاقات بازی چادر ملو در آن  تکرار نشد. در مسابقه ای که ابتدا دو بر صفر پیش افتادند و در نهایت دو بر دو مساوی کردند. نتیجه ای که اگر به قوت خود باقی می ماند بازی استقلال خوزستان در برابر آرمان گهراین قدر برای آبی ها اهواز حساس نمی شد. در نهایت باید گفت سرنوشت صعود استقلال خوزستان به دست خودش است. با یک بازی خوب و منطقی می تواند از سد آرمان گهر هم عبور کند و در اهواز و جلوی دیدگان تماشاگران جشن صعود بگیرد.

دیدگاه‌ها