کد خبر : 1938934 | 31 اردیبهشت 1402 ساعت 17:27 | 19K بازدید | 18 دیدگاه

سوژه جدید بیگ سَم

شوخی آلاردایس با داور چهارم: پول پیدا کردم، بیا مال تو!

شوخی سم آلاردایس، سرمربی لیدز، با داور چهارم دیدار امروز این تیم با وستهم خبرساز شده است.

شوخی آلاردایس با داور چهارم: پول پیدا کردم، بیا مال تو!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار امروز لیدز و وستهم که از دقایقی پیش در هفته سی و هفتم لیگ برتر به میزبانی وستهم آغاز شده است، سم آلاردایس، سرمربی لیدز، در کنار خط طولی زمین یک اسکناس 5 پوندی پیدا کرده و آن را به داور چهارم مسابقه تعارف کرد.

لیدز همچنان در نبرد برای بقا در لیگ برتر به سر می‌برد و تکلیف تیم‌های سقوط کننده احتمالا به هفته آخر، هفته سی و هشتم، کشیده خواهد شد. آلاردایس سومین مربی لیدز در این فصل بود و در هفته‌های اخیر با هدف نگه داشتن این تیم در لیگ برتر استخدام شد.

برخی هواداران می‌گویند پیدا کردن پول در کنار زمین توسط آلاردایس نشانه خوبی است و از رو کردن بخت و اقبال به او و لیدز حکایت دارد. اما برخی دیگر معتقدند تعارف کردن اسکناس به داور چهارم حرکتی طعنه‌آمیز بوده و ممکن است به تیره شدن رابطه سرمربی لیدز با کمیته داوران و اتحادیه منجر بشود.

1878106

آلاردایس که در کنار خط مشغول هدایت تیمش بود ناگهان توجهش به اسکناسی جلب شد که کنار پای او روی زمین افتاده بود. سرمربی لیدز خم شد، اسکناس را برداشت و سپس درحالی‌که لبخند می‌زد به سمت کمک داور رفت و پول را به او داد. کمک داور مسابقه، اندرو مدلی، که ابتدا از حرکت بیگ سم جا خورده بود بعد از یکی دو ثانیه وقتی متوجه شد جریان از چه قرار است از او عصبانی شد و دست سرمربی لیدز را پس زد. بعد از آن آلاردایس به کنار دستیاران خود برگشت. خنده‌های سرمربی لیدز و دستیارانش از اتفاقی که افتاده بود مورد توجه بیننده‌های تلویزیونی قرار گرفته و واکنش‌های زیادی داشته است.

1878107

در بازی امروز لیدز ابتدا با گل رودریگو از وستهم پیش افتاد ولی پیش از پایان نیمه اول وستهم با گلی که دکلن رایس به ثمر رساند بازی را به تساوی کشاند. 

دیدگاه‌ها