کد خبر : 1939319 | 02 خرداد 1402 ساعت 12:54 | 20.1K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره آرسنال در اندیشه سرمایه‌گذاری ورزشی در دبی!

بت مید، ستاره تیم فوتبال زنان آرسنال و تیم ملی انگلیس، با حضور در دبی به عنوان سفیر COGNITA نسبت به سرمایه‌گذاری در این شهر ابراز خرسندی کرد.

ستاره آرسنال در اندیشه سرمایه‌گذاری ورزشی در دبی!

به گزارش "ورزش سه"، بت مید، بازیکن بریتانیایی، ستاره آرسنال و تیم ملی فوتبال زنان انگلیس، از حضور در دبی ابراز خرسندی کرد و به تحسین تمام مزایایی پرداخت که این شهر برای توسعه آموزشی، فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری دارد و افرادی نظیر او را به سرمایه‌گذاری در بسیاری از زمینه‌ها سوق می‌دهد.

بت مید گفت: من دبی را بسیار دوست دارم و در طول تعطیلات به طور مداوم از آن بازدید می‌کنم و خوشحالم که این بار در دبی هستم تا در مورد راه‌های راه‌اندازی یک رویداد ورزشی که به انتخاب و توسعه ورزشکاران با استعداد و گسترش فرهنگ ورزش در بین دانش‌آموزان مدارس با بهره‌مندی از مقام، شهرت و تجربه خود کمک می‌کند، صحبت کنم. من سفیر گروه آموزشی Cognita در زمینه اشاعه ورزش در بین دانش‌آموزان هستم و خوشحالم که در تماس با آنها برای کمک به دستیابی به اهداف ورزشی آنها در کنار اهداف علمی‌شان هستم.

1878708

بت مید که تیم ملی انگلیس را برای کسب اولین عنوان خود در مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا 2022 رهبری می‌کرد و جایزه بهترین بازیکن و بهترین گلزن مسابقات را به دست آورد، سفیر گروه آموزشی بریتانیایی Cognita است که بیش از 100 شرکت را در اختیار دارد و صاحب مدارسی در سراسر جهان از جمله هشت مدرسه در امارات است که هفت مدرسه آن در دبی است. این گروه از رویکرد آموزشی مدرن پیروی می‌کند که در آن ورزش در اولویت برنامه آموزشی دانش‌آموزان است و رویدادهای سالانه از طریق کلاس‌های ورزشی برگزار می‌کند. که به توسعه شرکت دانش‌آموزان در مسابقات ورزشی مختلف در طول سال منجر می‌شود. این گروه در نظر دارد در دوره آتی برنامه ورزشی حرفه‌ای را در دبی راه اندازی کند و با همکاری شورای ورزش دبی افراد مستعد را در رشته‌های مختلف ورزشی انتخاب و پرورش دهد.

دیدگاه‌ها