کد خبر : 1939488 | 03 خرداد 1402 ساعت 08:30 | 54K بازدید | 9 دیدگاه

آقای کلین‌شیت لیگ یک آشناست

حسن بهتر از حسین، پورحمیدی تکثیر شد (عکس)

حسن پورحمیدی مثل برادرش حسین در فصلی که گذشت در ترکیب تیمش خوش درخشید و جشن صعود گرفت‌.

حسن بهتر از حسین، پورحمیدی تکثیر شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات ویژه جشن صعود استقلال خوزستان خوشحال غیر قابل وصف چهره‌ای آشنا در فوتبال ایران با دستکش‌های دروازه‌بانی بود! گلری که نیم فصل ناموفق را در لیگ برتر داشت و با بازگشت به لیگ یک توانست یک بار دیگر رکورددار کلین‌شیت در این دسته شود.

حرف از حسن، برادر دوقلوی حسین پورحمیدی، دروازه‌بان آلومینیوم اراک است. حسن پورحمیدی بعد از آنکه نیم فصل اول لیگ بیست و دوم را در پیکان سپری کرد و با انجام یک بازی آن هم مقابل پرسپولیس به لیگ یک رفت با هدفی بزرگ کارش را جلو برد و حالا یکی از چهره‌های ویژه صعود استقلال خوزستان لقب گرفته است.

حسن پورحمیدی در لیگ یک حتی از حسین که در آلومینیوم خوش درخشید و در جدول کلین‌شیت‌های لیگ برتر به بیرانوند نرسید هم بهتر کار کرد. او در ۳۰ بازی‌ای که برای تیمش به میدان رفت ۱۸ بار دروازه خود را بسته نگه داشت و رکورددار کلین شیت شد.

1879012

حسن پورحمیدی سه فصل پیش هم با استقلال خوزستان در لیگ یک به این رکورد رسیده بود، اما شیرینی این اتفاق برای او امسال با صعود استقلال خوزستان بیشتر شد. شادی و رقص بندری حسن در جشن صعود گویای همه چیز درباره او است.

با این نمایش‌های خیره کننده حالا فوتبال ایران سال آینده دو گلر با نام پورحمیدی در لیگ برتر خواهد داشت. یکی احتمالا در استقلال خوزستان است و دیگری هنوز مقصد فصل آینده‌اش را نمی‌داند!

عکاس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها