کد خبر : 1939976 | 05 خرداد 1402 ساعت 10:48 | 30.9K بازدید | 35 دیدگاه

کوین یامگا و دربی، امروز استارت می‌زند

کوین یامگا، مدافع راست تیم استقلال، وارد تهران شده است و از امروز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی استقلال از سر می‌گیرد.

کوین یامگا و دربی، امروز استارت می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، کوین که در هفته بیست و هفتم و در بازی با پرسپولیس به دلیل برخورد با مهدی عبدی از ناحیه همسترینگ مصدوم شد، به این بهانه به تهران برگشته که در دربی جدید تیم را همراهی کند. او به واقع در دربی از ترکیب استقلال خارج شد و با دربی جدید بار دیگر به ترکیب تیم آبی برمی‌گردد.

به نظر پزشکان فرانسوی مجوز حضور کوین یامگا را در ترکیب استقلال صادر کرده‌اند و او بی هیچ مشکلی در صورت صلاح‌دید ریکاردو ساپینتو قادر است در مصاف چهارشنبه هفته پیش‌رو در ترکیب تیمش به میدان بیاید. در غیر اینصورت از فرانسه به ایران برنمی‌گشت. او بعد از مصدومیت در دربی و در هفته بیست و هفتم با اجازه از ریکاردو ساپینتو و باشگاه استقلال به زادگاهش برگشت، اما هر روز برای رفع مصدومیت خود مشغول تمرین با مربیان اختصاصی بود و در نهایت هم برای فینال حذفی خود را به تهران رساند.

گفتنی است امروز استقلال تمرین ندارد، اما کوین به صورت اختصاصی زیر نظر مربی بدنساز این تیم تمرین خواهد کرد تا عقب ماندگی بدنی خود را جبران کند و روز چهارشنبه در ترکیب تیم استقلال به میدان بیاید. او فردا به طور حتم در تمرینات گروهی استقلال شرکت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها