کد خبر : 1941358 | 11 خرداد 1402 ساعت 12:58 | 56.9K بازدید | 24 دیدگاه

ناامیدی محض در بارسا: مسی حاضر نیست برگردد!

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، هنوز پیشنهادی رسمی از بارسلونا دریافت نکرده و دیگر قصد ندارد برای این باشگاه صبر کند.

ناامیدی محض در بارسا: مسی حاضر نیست برگردد!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مسی با پاری سن ژرمن تا چند روز دیگر به پایان خواهد رسید، اما مقصد بعدی او هنوز مشخص نشده است. 

هواداران بارسا امیدوار بودند که این بازیکن بار دیگر به این باشگاه برگردد و دوران حضورش در فوتبال اروپا را با پیراهن این تیم به پایان برساند اما شرایط به شکل دیگری پیش رفته است. 

در حالی که گفته می‌شود بازگرداندن مسی به این باشگاه به اولویت اول مدیران بارسا تبدیل شده، اما شرایط مالی و قوانین سختگیرانه لالیگا کار را برای آنها سخت کرده و به نظر می‌رسد این ستاره آرژانتینی هم بیش از این قصد منتظر ماندن ندارد. 

1878518

روز گذشته گفته شد که او به مدیران بارسا حدود 10 روز وقت داده تا تعیین کنند که آیا بازگشت او با توجه به این وضعیت ممکن است یا خیر اما حالا گیلم بالاگه، خبرنگار سرشناس اسپانیایی، خبر داده که مسی دیگر حاضر نیست به بارسا برگردد. 

اطرافیان این بازیکن تایید کرده‌اند که بارسا هیچ پیشنهادی به صورت رسمی به او ارائه نکرده و مسی هم دیگر بیشتر از این قصد ندارد برای تعیین شدن شرایط این باشگاه و مشخص شدن وضعیت مالی آنها صبر کند. 

انتظار می‌رود که مسی با پایان مهلت قراردادش با پی اس جی از این باشگاه جدا شود و به احتمال زیاد پیشنهاد جذاب و هنگفت الهلال را خواهد پذیرفت تا فصل آینده بار دیگر شاهد رقابت رونالدو و مسی اما این بار در لیگ عربستان باشیم.

دیدگاه‌ها