کد خبر : 1941852 | 14 خرداد 1402 ساعت 08:20 | 85.9K بازدید | 29 دیدگاه

زشت‌ترین ژست قهرمانی لئو در پارک دو پرنس

جشن پاریس جذابیتی برای مسی نداشت (عکس)

پاری‌سن‌ژرمن در پایان بازی با کلرمون جشن قهرمانی خود را در ورزشگاه پارک دو پرنس برگزار کرد.

جشن پاریس جذابیتی برای مسی نداشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن پیش از هفته پایانی قهرمانی خود را در لیگ یک فرانسه قطعی کرده بود. به این ترتیب شکست امشب مقابل کلرمون خللی در جشن قهرمانی شاگردان کریستوف گالیته وارد نکرد و آنها در پایان بازی در حضور تماشاگران خود جام را بالای سر بردند.

پاریسی‌ها در آخرین بازی فصل مقابل کلرمون با 2 گل سرخیو راموس و کیلیان امباپه پیش افتادند، اما حریف در ادامه توانست طی یک کامبک غیرمنتظره به پیروزی 3-2 دست یابد. هواداران پاریس اما بیش از خود بازی منتظر پایان آن بودند تا همراه با بازیکنان قهرمانی در لیگ یک فرانسه را جشن بگیرند.

آخرین بازی مسی با پیراهن PSG و همزمانی آن با جشن قهرمانی هم باعث نشد تا از میزان تنفر هواداران کاسته شود. آنها مثل چند بازی اخیر لئو را هو کردند تا وداع تلخی برایش رقم بزنند. همین رفتار باعث شد تا چهره‌ای مغموم و درهم از مسی را در جشن قهرمانی شاهد باشیم.

1883216

او هیچ شباهتی به بازیکن تیم قهرمان نداشت و در حالی که سایر هم تیمی هایش غرق در شادی بوده و مقابل دوربین عکاسان ژست قهرمانی می‌گرفتند، ترجیح مسی این بود که آرام و بدون ابراز کوچکترین احساساتی فقط نظاره‌گر جشنی باشد که معلوم بود برای پایان یافتن هر چه سریع‌ترش لحظه شماری می‌کند.

لیونل مسی هفته گذشته یک روز پس از قطعی شدن قهرمانی پاری‌سن‌‎ژرمن در لیگ یک فرانسه به جای حضور در کنار دیگر هم‌تیمی‌های خود برای ادای احترام به سرخیو بوسکتس راهی کاتالونیا شده و حضورش در یک کنسرت حسابی خبرساز شده و خشم هواداران PSG را به اوج رسانده بود.

جام قهرمانی پاریسی‌ها را مارکینیوش، مدافع برزیلی، بالای سر برد و پس از پایان آن بازیکنان راهی رختکن شدند. آنها در رختکن با لیونل مسی و سرخیو راموس عکس یادگاری گرفتند و در چهره لئو حتی در این عکس نیز هیچ شباهتی به بازیکن تیم قهرمان نداشت.

1883217
1883215

دیدگاه‌ها