کد خبر : 1941906 | 14 خرداد 1402 ساعت 13:38 | 255.6K بازدید | 148 دیدگاه

آخرین فوق ستاره هم از لالیگا رفت

رسمی: کریم بنزما از رئال مادرید جدا شد

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، تصمیم گرفت که به دوران حضورش در این باشگاه پایان دهد.

رسمی: کریم بنزما از رئال مادرید جدا شد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد بنزما با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و با این که تصور می‌شد قرارداد او یک سال دیگر تمدید شود اما این بازیکن تصمیم متفاوتی گرفت. 

پیشنهاد ارائه شده از سوی باشگاه عربستانی الاتحاد با دستمزد سالانه 200 میلیون یورو و قرارداد دو ساله باعث شد که نظر این مهاجم فرانسوی تغییر کند و تصمیم به ترک رئال مادرید بگیرد.

1883308

فوت مرکاتو مدعی شده که این بازیکن روز پنجشنبه در جلسه با کارلو آنچلوتی به او گفته بود که قصد جدایی دارد و همچنین به یکی از هم تیمی‌های فرانسوی که رابطه نزدیکی با او دارد گفته که چطور می‌توان پیشنهاد 400 میلیون یورویی را رد کرد؟

باشگاه رئال مادرید قصد دارد مراسمی برای ادای احترام و وداع با بنزما برگزار کند. این مراسم روز سه‌شنبه در مجموعه رئال مادرید و با حضور فلورنتینو پرز، رییس این باشگاه، برگزار خواهد شد.

باشگاه رئال مادرید با انتشار پستی در صفحاتش در شبکه‌های اجتماعی و همچنین انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی خبر جدایی این بازیکن در پایان فصل جاری را تایید کرد.

1882338

در این بیانیه آمده است: «باشگاه رئال مادرید و کریم بنزما، کاپیتان ما، به توافق رسیدند که به دوران فوق العاده و فراموش نشدنی او به عنوان بازیکن این باشگاه خاتمه دهند. رئال مادرید مایل است مراتب سپاسگزاری و علاقه بسیارش را به بازیکنی که یکی از بزرگترین اسطوره‌های ماست ابراز کند. 

کریم بنزما در سال 2009 به باشگاه ما آمد، زمانی که تنها 21 سال داشت و به بازیکنی کلیدی در این دوران طلایی تاریخ ما تبدیل شد. او در طول 14 فصلی که از آرم این باشگاه دفاع کرد و پیراهن رئال را به تن داشت توانست 25 جام به دست آورد و رکوردی را در رئال به ثبت برساند: پنج لیگ قهرمانان، پنج جام جهانی باشگاه‌ها، چهار سوپرجام اروپا، چهار لالیگا، سه جام حذفی و چهار سوپرجام اسپانیا. 

کریم بنزما برنده جایزه بهترین بازیکن و بازیکن سال یوفا در حال حاضر است و علاوه بر این، در ترکیب برتر سال حضور داشته و جایزه پی‌چی‌چی 2022 را هم در اختیار دارد. این جوایز پس از یکی از درخشان‌ترین فصول در تاریخ ما به دست آمدند، فصلی که کاپیتان ما در دیدارهایی به یاد ماندنی که منجر به قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان در پاریس شد درخشان ظاهر شد و عنوان آقای گلی این مسابقات را با 15 گل زده به دست آورد. 

1883314
از مثلث خطرناک و به یاد ماندنی BBC در رئال مادرید، تنها بنزما در این تیم مانده بود که حالا او هم  رئال را ترک کرد

کریم بنزما پنجمین بازیکنی است که با 647 بازی بیشترین تعداد بازی برای رئال را انجام داده و با 353 گل دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه است. او همچنین دومین گلزن برتر رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان است. این بازیکن چهارمین گلزن برتر لیگ قهرمانان در تاریخ این رقابت‌هاست و چهارمین گلزن برتر تاریخ لالیگا هم به حساب می‌آید. 

دوران حضور کریم بنزما در رئال مادرید الگوی بسیار خوبی از رفتار و حرفه‌ای‌گری و به نمایش گذاشتن ارزش‌های این باشگاه است. او این حق را داشت که برای آینده‌اش تصمیم بگیرد.

هواداران رئال مادرید و تمامی فوتبال‌دوستان از دوران فوتبال جادویی و ناب او لذت بردند، دورانی که باعث شد او به یکی از بزرگان باشگاه ما و یکی از اسطوره‌های درخشان دنیای فوتبال تبدیل شود.

رئال مادرید خانه او هست و همیشه خواهد بود، این باشگاه بهترین آرزوها را برای او و تمامی اعضای خانواده‌اش در این مرحله جدید از زندگی دارد. مراسم ادای احترام و وداع با این بازیکن سه‌شنبه ششم ژوئن ساعت 12 به وقت محلی در مجموعه رئال مادرید و با حضور فلورنتینو پرز برگزار خواهد شد.

1882339


 

دیدگاه‌ها