کد خبر : 1942020 | 15 خرداد 1402 ساعت 08:10 | 14.1K بازدید | 2 دیدگاه

پیولی: نداشتن زلاتان در میلان غم‌انگیز است

استفانو پیولی، سرمربی میلان می‌گوید از اینکه دیگر زلاتان ایبراهیموویچ را در تیمش ندارد، غمگین است.

پیولی: نداشتن زلاتان در میلان غم‌انگیز است

به گزارش "ورزش سه"، میلان در بازی هفته پایانی سری A به مصاف هلاس ورونا رفت و با نتیجه 3-1 به پیروزی دست پیدا کرد.

در پایان این بازی زلاتان ایبراهیموویچ، بازیکن 41 ساله سوئدی در ورزشگاه سن سیرو اعلام کرد از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است.

استفانو پیولی، سرمربی میلان پس از بازی در گفتگو با DAZN به بررسی فصل 2022/23 می‌پردازد:"ما فصل را با افتخار مربیگری یک گروه قوی به پایان می‌بریم و بیش از هر چیز با دانستن اینکه پس از دوره ژانویه تا فوریه چگونه باید چطور بازی کنیم، آن را نشان دادیم. همچنین با اندوهی که نمی‌توانستم قهرمانی مثل زلاتان را بیشتر در تیمم داشته باشم."

از خداحافظی زلاتان باخبر بودی؟
ما در طول هفته با یکدیگر صحبت کرده بودیم، اما او تا آخرین لحظه تصمیم مشخصی نداشت. من یک فرد متعارض و حتی نگران را دیدم. زلاتان یک برنده، یک مبارز است و این برای او آسان نیست. اما او آنقدر باهوش است که حتی در موقعیت‌های دیگر از زندگی به رضایت می‌رسد.

1883553

رافائل لیائو می‌تواند ستاره بزرگ میلان شود؟
او باید اینطور باشد، به نظر من باید اینگونه شود. او ویژگی‌های باورنکردنی دارد، لیائو در این سه سال به بلوغ زیادی رسیده است و همه چیز را برای ستاره شدن دارد.

اهداف تابستانی؟
استراحت مطلق!

آیا با مالدینی و ماسارا صحبت خواهی کرد؟
ما صحبت می‌کنیم، ما همدیگر را می‌بینیم. اما اکنون کار آن‌ها شروع می‌شود.

آیا منتظر تقویت تیم هستید؟
ما پایگاه بسیار محکمی داریم که در آن شرکت، باشگاه و مدیران در آن خوب عمل کرد‌ه‌اند. البته اگر این امکان وجود داشته باشد، اگر بخواهیم در دو رقابت رقابتی باشیم، ترکیب را هم کمی بهتر می‌کنیم.

دیدگاه‌ها